۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۴۶۳۲۹
امام جمعه دزفول:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اعجاز آمیز بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به عظمت راهپیمایی مردم در 22 بهمن گفت: عظمت و شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به شرایط بد آب و هوایی در خوزستان اعجاز آمیز بود.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود شرایط بد آب و هوایی اظهارداشت: در این هوای غبار آلود و در شرایط بد آب و هوایی شاهد این بودیم که مردم با حداکثر حضور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و سبب شکل گیری صحنه‌ای با عظمت و صلابت از ملت ایران شدند.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن در سال های گذشته این چنین با عظمت و شکوه نبود و به یقین برای دشمنان نا امیدی و شکست را درپی دارد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی درباره انعکاس بین المللی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دشمنان بدانند که هرچه بیشتر به ملت ایران فشار آورده و تحریم ها را بیشتر کنند، ملت ایران با بصیرت، شناخت و مسؤولیت در مقابل آنها خواهد ایستاد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با عکس العمل ملت ایران مواجه خواهند شد.
امام جمعه دزفول با تقدیر از حضور و حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت: به یقین ملت بزرگ، با عظمت و بصیر ایران همواره در صحنه حضور پیدا کرده و با وجود همه مشکلات در حمایت از نظام و انقلاب گام بر می دارند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد خداوند به برکت حضور ملت خالص و بصیر ایران، باران رحمت خود را نازل کند./9462/ت303/ب2
ارسال نظرات