۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۴۶۳۳۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان:

حضور پرشور ملت ایران در عرصه های گوناگون معادلات دشمن را بر هم می زند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکمی بر دهان مستکبران دانست و افزود: حضور ملت ایران در عرصه های گوناگون از جمله راهپیمایی ها و انتخابات معادلات دشمنان را بر هم می زند.
حجت الاسلام مهدي عليزاده، معاون تبليغ حوزه عليمه خوزستان

حجت الاسلام مهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم خوزستان با وجود گرد و غبار، تجدید بیعتی با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان این که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران زد، افزود: حضور ملت ایران در عرصه های گوناگون از جمله راهپیمایی ها و انتخابات معادلات دشمنان را بر هم می زند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، بیان داشت: مردم خوزستان با وجود گرد و غبار به میدان آمدند و این نشان می دهد که تا آخرین قطره خون از نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام علیزاده به بازتاب حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: چشم امید بسیاری از کشورهای اسلامی به پشتیبانی ملت ایران است.

وی 22 بهمن را روز عزت ملت ایران برشمرد و گفت: در این روز مردم ایران نشان دادند که به هیچ عنوان حاضر نیستند به ذلت تن دهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده وحدت و یکپارچگی مردم دانست و افزود: وحدت رمز موفقیت نظام اسلامی در پیشبرد سیاست داخلی و خارجی است./9464/ت303/2

ارسال نظرات