۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۴۶۳۳۱
معاون گزینش ائمه جمعه کشور:

وحدت بین مسؤولان و مردم عامل تحکیم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ معاون گزینش ائمه جمعه کشور با بیان این که وحدت بین مسؤولان و مردم را عامل تحکیم انقلاب است، گفت: برای حفظ و تداوم نظام همه باید زیر چتر ولایت فقیه باشیم.
دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید‌احمد تقوی، معاون گزینش ائمه جمعه کشور، ظهر امروز، در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع مردم دورود با گرامی داشت این روز گفت: هر ملتی که مناسبت‌های تاریخی نداشته باشد، از رشد فرهنگی کامل بهره‌مند نیست.

وی با اشاره به این که ملت‌ها روز استقلال کشور خود را جشن می‌گیرند، افزود: 22 بهمن در تاریخ ملت ایران، روزی ماندگار و است.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به این که در فرهنگ اسلامی به برخی روزها توجه ویژه‌ای شده است، بیان داشت:  روز 22 بهمن سرآمد این مناسبت‌ها است، چون که این انقلاب از جنس انقلاب انبیاء بوده و بر اساس اسلام شکل گرفته است.

وی با بیان این که حضرت امام(ره) با حرکت خویش و پیروزی انقلاب اسلامی به این مردم ارزش و کرامت دوباره داد، عنوان داشت: هنر امام راحل این بود که سوار بر موج شد و انقلاب را معماری کرد و اجازه نداد، تا انقلاب به انحراف کشیده شود.

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: امام(ره) با پشتیبانی ملت مسلمان اهداف انقلاب را به پیش برد و بر اساس تکلیف الهی و برای اسلام این انقلاب را آغاز کرد.

معاون گزینش ائمه جمعه کشور با بیان این که انقلاب اسلامی ثمرات زیادی را برای مردم ایران به ارمغان آورده است، ابراز داشت: استقلال، آزادی، خودباوری و عزت از دست‌آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به موفقیت های انقلاب در طول این 36 سال خاطرنشان کرد: اقتدار ایران، به برکت انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان این که مهم ترین عامل تحکیم انقلاب وحدت بین مسؤولان و مردم است، افزود: وحدت بین ارکان نظام موجب تداوم انقلاب اسلامی است و همه باید زیر چتر ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به انقلاب وارد نشود./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات