۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۴۶۳۴۹
امام جمعه مسجدسلیمان:

مردم در بهمن 93 همچون سال 57 به میدان آمدند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجدسلیمان، با بیان این که ملت ایران در 22 بهمن 93 همانند بهمن 57 به خیابان ها آمد، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب شادی دل دوستان و نا امیدی دشمنان شد.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان

حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجدسلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که ملت ایران در 22 بهمن 93 همچون بهمن 57 به خیابان ها آمدند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب شادی دل دوستان و ناامیدی دشمنان شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان ایستادگی پای ارزش های انقلاب اسلامی را مهم‎ترین درس راهپیمایی 22 بهمن دانست و افزود: مردم مسجدسلیمان با وجود تحمل مشکلات بسیار در این سال ها با حضور پرشور خود تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل کردند.

حجت الاسلام امینی به پیام های حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: این جمعیت آماده است تا در برابر خواسته های غیر منطقی استکبار ابیستادگی و آن را بر سر جای خود بنشاند.

وی با اشاره به ایمان و اعتقاد راسخ ملت ایران اظهار داشت: مسؤولان باید افزون بر خدمت به مردم نسبت به برطرف کردن مشکلات آنان اهتمام داشته باشند.

امام جمعه مسجدسلیمان با تأکید بر اهمیت پیروی مسؤولان از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مبنا قرار دادن اقتصاد بومی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی جهت حل مشکلات مردم باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان مسایل اقتصادی و اشتغال را دو مشکل بزرگ مردم در مسجد سلیمان دانست و بر رفع این مشکلات تأکید کرد./9464/ت303/ب2

ارسال نظرات