۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۴۶۳۵۱
در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

مردم همدان حماسه ای دیگر آفریدند

خبرگزاری رسا ـ در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور، مردم همدان حماسه ای دیگر آفریدند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور، مردم همدان حماسه ای دیگر آفریدند.


بر اساس این گزارش، اقشار گوناگون مردم همدان امروز با حضور در مسیرهای راهپیمایی از گروه‌های اجتماعی مختلف از قبیل فرهنگیان، کشاورزان، کارگران، اصناف، دانشجویان، طلاب، سالخوردگان، نوجوانان و جوانان به این راهپیمایی جلوه خاصی بخشیدند.


مردم متدین و ولایت مدار همدان از ساعات اولیه صبح با حضور در مسیر مشخص شده راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده خود در جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.


راهپیمایی 22 بهمن مردم همدان با تجمع از میدان امام خمینی(ره) آغاز شده و در خیابان شریعتی، چهارباغ خواجه رشید، میدان آرامگاه بوعلی و خیابان بوعلی به سمت میدان امام(ره) ادامه داشت و طنین شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» فضای شهر را پر کرد.


مردم ولایت‌مدار دارالمؤمنین همدان با حضور گسترده خود در میدان امام خمینی(ره) تجمع کردند و بعد از قرائت بیانیه حوزه عملیه همدان به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی، مسیر راهپیمایی را الله‌اکبر گویان طی کرده و در مرکز شهر همدان متحد و یکپارچه ایستادند و در این راهپیمایی اعلام کردند که همواره تابع فرامین رهبر عظیم شأن انقلاب هستند.


شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی با سردادن شعارهایی نظیر «حتی اگر بمیریم سازش نمی‌پذیریم»، «لغو همه تحریم‌ها، شرط توافق مذاکرات است»، «نه تحریم نه ذلت، مذاکره با عزت و حفظ شأن ملت» انزجار خود را از هر گونه توطئه و ظلم سران استکبار اعلام کردند.

اجرای گروه سرود 1357 نفری دانش‌آموزی همدان، برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی ویژه کودکان و بزرگسالان، توزیع بسته‌های تبلیغی، گل باران مراسم از سوی بالگرد جمعیت هلال احمر از جمله برنامه‌های جانبی راهپیمایی روز 22 بهمن در همدان بود.


سخنران ویژه راهپیمایی 22 بهمن در شهر همدان حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی، امام جماعت مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری و عضو جامعه روحانیت مبارز بود./967/پ202/ب4

ارسال نظرات