۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۴۶۳۵۶
شهردار اهواز:

مردم اهواز در هر شرایطی تابع ولی امر خود هستند

خبرگزاری رسا ـ شهردار اهواز با اشاره به حضور پرشور مردم اهواز در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با وجود شرایط بد هوای اهواز، بار دیگر حماسه‌ای تاریخی، انقلابی و اسلامی آفریدند و ثابت کردند که در هر شرایطی تابع ولی امر خود هستند.
سيد خلف موسوي، شهردار اهواز
سید خلف موسوی، شهردار اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این‎که 22 بهمن یوم الله است، اظهارداشت: ملت ایران و درپی آن مردم اهواز در روزی که متعلق به خداوند است به صحنه آمدند تا وظیفه شرعی و انقلابی خود را انجام دهند.
وی افزود: امروز باوجود شرایط بد هوای اهواز، مردم بار دیگر حماسه‌ای تاریخی، انقلابی و اسلامی آفریدند و ثابت کردند که در هر شرایطی تابع ولی امر خود هستند.
موسوی با اشاره به این‎که دشمن در طول 36 سال گذشته همواره ملت مسلمان ایران را مورد تهدید و تحریم قرار داده است، گفت: دشمنان مردم مسلمان ایران را در 36 سال گذشته با انواع راهبردهای خود تحت فشار قرار دادند اما مردم در صحنه های گوناگون نقشه های آنها را خنثی کردند.
شهردار اهواز تصریح کرد: حضور پرشور مردم در حمایت از انقلاب اسلامی می تواند به الگوی مناسبی برای مردم کشور های مسلمان در جهت پای‎بندی و استمرار انقلاب های آنها باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم اهواز در راهپیمایی 22 بهمن به مسؤولان اعلام کرد که باید دین خود را به مردم ادا کرده و پاسخگوی خواسته ها و نیاز های آن ها باشند./9462/ت303/ب2
ارسال نظرات