۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۴۶۳۶۶
امام جمعه بهبهان:

حضور ملت ایران در 22 بهمن دلگرمی برای مسلمانان منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان با اشاره به این که نگاه کشورهای منطقه به ملت ایران و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی دلگرمی برای مسلمانان منطقه و سبب باور آنها از برحق بودن راه انقلاب خواهد شد.
حجت الاسلام ابوعلي , امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه پرشور بود، ابراز داشت: در راهپیمایی 22 بهمن ماه همه اقشار جامعه حضور داشتند.

وی با بیان این که حضور همیشگی مردم پای آرمان های انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه پیام بین المللی حضور مردم در راهپیامی 22 بهمن ماه بود، ادامه داد: ملت ایران از تهدید و تحریم ترسی ندارند و دشمنان باید حقوق مردم را به رسمیت شناسند.

حجت الاسلام ابوعلی با اشاره به این که دشمنان بدانند که ملت ایران به راه خود ادامه خواهد داد، بیان داشت: ملت ایران پیروز است و دشمنان او همواره شکست خواهند خورد.

امام جمعه بهبهان با اشاره به این که ملت ایران با حضور پرشور خود در یوم الله 22 بهمن نشان داد که همواره در صحنه ها حضور خواهد داشت، بیان داشت: ملت ایران از حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه خسته نخواهند شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان با اشاره به نامساعد بودن جو این شهرستان ابراز داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه بسیار پرشور و گسترده بود.

وی با اشاره به این که نگاه کشورهای منطقه به ملت ایران و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی دلگرمی برای مسلمانان منطقه و سبب باور آنها از برحق بودن راه انقلاب خواهد شد.

حجت الاسلام ابوعلی با بیان این که ملت ایران برای مسلمانان دنیا الگو است، ابراز داشت: ایستادگی ملت ایران در 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و جان فشانی ها در راه تداوم اسلام، الگویی عملی برای مسلمانان دنیا است.

امام جمعه بهبهان با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص رفع پدیده گرد و غبار خوزستان، ابراز داشت: مسؤولان استان باید نسبت به رفع پدیده گرد و غبار تلاش های خود را انجام دهند و برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی، هم اندیشی و آسیب شناسی انجام شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان تصریح کرد: تداوم پدیده گرد و غبار سبب کاهش بهداشت مردم و افزایش بیماری های ریوی آنان خواهد شد./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات