۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۴۶۳۷۵
مردم مردم اهواز در مجلس:

دوستان و دشمنان پیام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را به خوبی شنیدند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: پیام های ملت ایران در 22 بهمن ماه امسال به روشنی برای دوستان و دشمنان ارسال شد و آن این پیام ها را دیدند و شنیدند.
ناصر سوداني، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي

ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابرازداشت: امروز کشورهای مستکبر به ویژه آمریکا ندای استکبار ستیزی ملت ایران را به خوبی شنیدند.

وی افزود: ملت های اسلامی که حرکت های خود را با الگوگیری از انقلاب اسلامی آغاز کرده بودند، امروز نیز ندای همبستگی اسلامی ملت ایران را شنیدند.

سودانی با اشاره به شرایط نابسامان جوی و آلودگی هوا در اهواز گفت: مردم خوزستان در این شرایط سخت با خون شهدا، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بیعت دوباره کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی شرایط بین المللی و منطقه ای را دشوار توصیف و عنوان کرد: گروه های تکفیری و افراطی به سرکردگی آمریکا در منطقه امنیت کشورهای اسلامی را تهدید می کند.

وی با اشاره به محاصره اقتصادی ایران از سوی غرب گفت: هدف این اقدام ها به زانو در آوردن ملت ایران بود اما امروز غرب پاسخ ملت را به خوبی شنید.

سودانی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را دیگر اقدام غرب برای تخریب چهره اسلام و مسلمانان توصیف و عنوان کرد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمای های 22 بهمن عشق به رسول اکرم(ص) را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان اظهارداشت: ما به عنوان مسؤول وظیفه داریم به صورت شبانه روزی به این مردم خدمت صادقانه و مخلصانه کنیم./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات