۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۴۶۳۷۸
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ‌کاشان مطرح کرد؛

حمایت از مذاکرات بر اساس حفظ عزت ملت ایران

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان گفت: حمایت از مذاکرات با در نظر گرفتن تمام جوانب و استقلال و عزت ملت ایران و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام سيد مجتبي رضائي جواهريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجتبی رضائی جواهریان مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر یزدل کاشان گفت: 22 بهمن 1357 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از دوره های استثنایی تاریخ سیاسی جهان بود.

 

وی با اشاره به این که در آن زمان دو دولت در یک مرکز و بدون هیچگونه مرزبندی مواجه بودند گفت: دولتی که پشتوانه و عامل مشروعیت خود را از دست داده و با انقلابی که متکی به رهبری انقلاب و مردم که بجای قدرت نظامی تنها به ارتش وابستگی داشت.

 

وی افزود: روز سرنوشت 22 بهمن 57 نظام پوسیده ستم شاهی فرو ریخت و ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی به ثمر نشست و ما امروز ما در مقابل امام و شهدای انقلاب اسلامی مسؤولیت سنگینی را برعهده داریم.

 

حجت الاسلام رضائی جواهریان در ادامه بر توکل بر خدا، رهبریت دینی (ولایت مطلقه فقیه)، فرهنگ شهادت و ایثار، پیروی از تشیع و ائمه معصومان(ع)، استقامت و پایداری در برابر ارزشهای اسلامی و آرمانهای امام امت به عنوان ارزش هایی نام برد که جمهوری اسلامی بر اساس آن بنا شده است.  

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان همچنین انقلاب اسلامی را برپایه ارزش های دینی و جدا نبودن از سیاست معنا کرد و یاد آورشد: حرکت انقلاب اسلامی به تمام جهانیان نشان داد که دین با اهداف کرامت انسانی و جایگاه الهی و راهنمایی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و در زمان غیبت علما باعث عزت و سربلندی بشریت می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب از بحران ها گذشته ایم و امروز ایران اسلامی پیشرفته های زیادی داشته گفت: انقلاب یک سخن حق و پرجاذبه ای بود که توانست دلها را در هر نقطه ای از کشور که بودند به سمت خود جذب کند.

 

حجت الاسلام رضائی جواهریان در ادامه با تأکید بر این که آرمانهای انقلاب اسلامی را باید برای جهان و جوانان بازگو کرد گفت: ما باید روحیه شهادت و استقامت را به عنوان یک ارزش برای جوانان مطرح کنیم.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان در ادامه با اشاره به این که حمایت از مذاکرات با در نظر گرفتن تمام جوانب و استقلال و عزت ملت ایران براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواهیم داشت گفت: امید به آینده روشن و رسیدن به اهداف در مسایل علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی با عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب باعث رشد و عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهدشد./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات