۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۴۶۳۸۰
استاندار بوشهر:

عزت و سربلندی ما در منطقه به خاطر استقلال کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاندار بوشهر گفت: امروز استقلال کشور ما منجر به عزت و سربلندی در منطقه شناخته شده است و در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز به روز مسیر شکوفایی خود را طی می‌کند.
سالاري استاندار بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مصطفی سالاری استاندار بوشهر در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز گفت: انقلاب اسلامی ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و رهبری امام(ره) و حضور مردم همیشه در صحنه به ثمر نشست.

 

وی افزود: امروز استقلال کشور ما منجر به عزت و سربلندی در منطقه شناخته شده است و در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز به روز مسیر شکوفایی خود را طی می‌کند.

 

سالاری بیان کرد:  امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با پیروی از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف انقلاب توانستیم گام‌های محکمی برداریم و روزهای باشکوهی را برای ملت رقم بزنیم.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم ایران با انقلاب خود، در تامین سرنوشت آینده کشور سهیم شدند و امروز در عرصه‌های تصمیم‌گیری ریز و درشت حضور دارند که نمونه آن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

 

سالاری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با اداره ملت روز به روز مسیر شکوفایی خود را طی می‌کند و با این انسجام و وحدت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و مدیریت رییس جمهور روزهای باشکوهی در پیش خواهیم داشت./833/د101/ب4

ارسال نظرات