۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۴۶۳۸۴
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

سیاه نمایی از اسلام در فیلم ها به رویه ای در برخی دولت ها تبدیل شده بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: برخی فیلم هایی که ساخته می شود نسبت به اسلام، ایران و دفاع مقدس، به سیاه نمایی می پردازد و متأسفانه این فیلم ها به جشنواره های خارجی نیز ارسال می شود و این مسأله به رویه ای در برخی از دولت ها تبدیل شده بود.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که در نگاه گسترده و کلان انقلاب اسلامی ایران در طول این 36 سال پیشرفت های بسیاری به همراه داشت، گفت: فضای جامعه به گونه ای رقم خورده که مسیر سعادت و پیشرفت برای همگان باز است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با بیان این که باید دید در برابر نظام اسلامی تا چه میزان توانسته ایم به وظایف خود عمل کنیم، گفت: همواره جریانی پیش و پس از انقلاب فعال بوده که به کارآمدی دین اعتقادی نداشته و دین را دخیل در اداره صحنه اجتماعی بشر نمی داند.

وی با بیان این که سخن‎گویان این جریان گاهی خود را زیر لباس دین پنهان می کنند، اظهار داشت: جریان هایی همچون نهضت آزادی و جریان های لیبرال از جمله این جریان ها بودند.

سیاه نمایی از اسلام در فیلم ها به رویه ای در برخی دولت ها تبدیل شده بود

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به غفلت برخی از سینماگران و گرفتار شدن آنها در دام دشمن خاطرنشان کرد: برخی فیلم هایی که ساخته می شود نسبت به اسلام، ایران و دفاع مقدس، به سیاه نمایی می پردازد و متأسفانه این فیلم ها به جشنواره های خارجی نیز ارسال می شود و این مسأله به رویه ای در برخی از دولت ها تبدیل شده بود.

وی با بیان این که آشنایی با مبدأ انقلاب اسلامی، سبب آشنایی با ماهیت انقلاب می شود، گفت: اساسی ترین و اصلی ترین رکن انقلاب اسلامی، رکن فرهنگی آن بوده است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) ضربه زدن به اسلام را مهم‎ترین هدف پهلوی دانست و افزود: ترویج ابتذال، بی قیدی در حوزه اخلاق، تزریق تفکرات سکولاریستی به جامعه و تضعیف حوزه های علمیه بخشی از اقدامات حکومت پهلوی برای مبارزه با دین بود./9464/ت302/ب2

ارسال نظرات