۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۴۶۳۹۵
نماینده مشهد و کلات در مجلس:

انقلاب اسلامی سبب بیداری اسلامی در عرصه جهانی شده است

خبرگزاری رسا ـ قاضی زاده گفت: انقلاب اسلامی با اندیشه های امام و رهبری سبب ایجاد تغییراتی در افکار ملت های دیگر و بیداری اسلامی در عرصه جهانی شده است که در همین راستا باید بهبود عملکرد سایر دستگاه های دولتی در جهت پیشرفت کشور هم مدنظر قرار داده شود.
انقلاب اسلامي ايران

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سید امیرحسین قاضی زاده، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر نباید تنها به حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و برگزاری جشن های بزرگداشت این ایام بسنده شود.

 

 قاضی زاده انقلاب اسلامی ایران را واقعه ای تأثیرگذار در عرصه جهانی خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با اندیشه های امام و رهبری سبب ایجاد تغییراتی در افکار ملت های دیگر و بیداری اسلامی در عرصه جهانی شده است که در همین راستا نیز باید بهبود عملکرد سایر دستگاه های دولتی در جهت پیشرفت کشور هم مدنظر قرار داده شود.

 

وی در ادامه از مردمی بودن انقلاب با عنوان یک سرمایه ارزشمند نام برد و افزود: باید در حفظ این سرمایه مردمی بکوشیم و این نقش را از مردم انقلابی ایران اسلامی دریغ نکنیم.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در مراسم جشن های دهه فجر را غنیمت شمرد و گفت: انقلاب اسلامی در تمامی جوانب خود وابسته به حضور مردم بود و مردم هیچگاه از عرصه انقلاب خارج نخواهند شد و همواره اهداف انقلاب را در حرکت های سیاسی و اجتماعی دنبال خواهند کرد.

 

وی افزود: باید در کارکرد حوزه های فرهنگی و اجتماعی نقش مشارکت مردم بیش از پیش پررنگ کرد و بدون این اقدام نمیتوان انتظار داشت که پیام انقلاب مبتنی بر پیشرفت مستقلانه در حوزه های علمی و فرهنگی، در عرصه جهانی منعکس شود.

 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی که توسط سازمان فرهنگی و تفریحی مشهد و همچنین فرهنگسراهای مختلف سطح شهر در ایام مبارک دهه فجر برگزار می شود، گفت: در کنار اهمیت بالای حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری جشن ها و برنامه های ویژه این ایام که با مشارکت و محوریت مردم و جوانان توسط این سازمان فرهنگی برگزار می شوند از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار هستند.

 

قاضی زاده در خصوص طرح«هم قدم با شهدا» که توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد پایه گذاری و برای نخستین بار در روز یوم الله 22 بهمن به اجرا می رسد، اظهار کرد: یکی از اهداف گرامیداشت هر ساله دهه فجر زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای انقلاب است که طرح «هم قدم با شهدا» با زنده کردن یاد و نام یکایک شهدا برای مردم گامی در راستای تجلیل از اقدامات شهدا و زنده نگه داشتن و معرفی آنها به نسل جدید جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود./1310/د102/ب5

 

ارسال نظرات