۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۴۶۴۱۶
مسؤول ستاد زکات شهرستان‌ کاشان:

راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از دخالت در امور داخلی کشور ناامید کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد زکات شهرستان کاشان گفت: حضور گسترده مردم در صحنه های ملی، به ویژه امروز در 22 بهمن سال 93 سبب نا امیدی دشمن از تعرض و دخالت در امور ایران اسلامی شد.
راهپيمايي سالروز پيروزي انقلاب

حجت الاسلام یونس دهقانی، مسؤول ستاد زکات کاشان، امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: با ساقط شدن حکومت 2500 ساله شاهنشاهی در چنین روزی و اسقرار نظام جمهوری اسلامی، کام مردم دلیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی شیرین شد.

 

وی افزود: دهه فجر، ایام عصاره گیری از چند قرن ظلم ستیزی و اسلام خواهی مردم شریف ایران اسلامی است که در 22 بهمن 57  به رهبری امام راحل و جانفشانی شهدای انقلاب به هدف خود رسیدند.

 

حجت الاسلام دهقانی گفت: مردم غیور ایران به رهبری علما، به ویژه بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران، با فداکاری و جانبازی در مسیر رهایی از تحقیر و دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران، به مقابله با نظام ستم شاهی پرداختند.

 

به گفته وی، با وجود دشمنی های فراوان استکبار جهانی و مشکلات مختلف امنیتی و اقتصادی حاصل از این دشمنی ها، در سال های بعد از انقلاب، با مقاومت و جان فشانی و با رهبری و تدبیر بی نظیر رهبر معظم انقلاب، پیشرفت های خیره کننده ای در ابعاد گوناگون علمی و نظامی نصیب ایران اسلامی شد.

 

وی گفت: امسال با توجه به توهین دشمنان اسلام به پیامبر اسلام(ص) و دسیسه های کشور های غرب و آمریکا در تحریم های ظالمانه، راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تر و با عظمت تر از سال های گذشته است.

 

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به این که مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی همیشه در مقاطع حساس در 36 سال گذشته با حضور خود سیلی محکمی بر پیکره استکبار جهانی وارد کرده اند، گفت: حضور گسترده مردم در صحنه های ملی، به ویژه امروز در 22 بهمن سال 93 سبب نا امیدی دشمن از تعرض و دخالت در امور ایران اسلامی را به دنبال دارد.

 

مسؤول ستاد زکات کاشان گفت: استقلال، عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و این نعمات با اطاعت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اسلام حقیقی به دست آمده است.

 

حجت الاسلام دهقانی تأکید کرد: انشاء الله با روحیه جهادی مردم ایران، پرچم انقلاب اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب به دستان نورانی منجی عالم بشریت خواهد رسید و انقلاب اسلامی ما به انقلاب عدالت گستر و جهانی امام زمان(عج) متصل خواهد شد./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات