۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۲۴۶۴۲۳
استاد حوزه علمیه بابل:

ملت ایران گزینه های روی میز خود را امروز به نمایش گذاشت

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل، تبعیت از فرامین رهبری و اطاعت از ولایت فقیه را التزام همه مسؤولان و آحاد جامعه بیان کرد و گفت: ملت ایران گزینه های روی میز خود را با حضور همه جانبه و پایداری در راه انقلاب در معرض جهانیان قرار دادند و اعلام کردند که از تهدیدات دشمن باکی ندارند.
حجت الاسلام تقي پور، استاد حوزه علميه بابل

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام  حسین تقی پور، استاد حوزه و دانشگاه امروز  در مراسم پایانی راهپیمایی 22بهمن بخش گتاب بابل با تقدیر از حضور پرشور مردم در این اجتماع باشکوه گفت: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر بیعت خود را با ولایت برای ایستادگی در برابر دشمنان نظام نشان دادند.

 

وی بر لزوم هوشیاری و بصیرت برای حفظ این نظام الهی تاکید کر د و افزود: جوانان ایمانی دهه چهارم انقلاب اسلامی باید استقامت و پایداری بر ارزش های انقلاب را همواره مد نظر داشته باشند زیرا بر اساس واعده الهی حتی گروهی کوچک با ایمان بر خیل عظیم دشمنان پیروز خواهند شد.

 

عضو شورای حوزه علمیه بابل به ماجرای پیروزی طالوت بر جاروت پرداخت و اذعان کرد: نباید نیازهای مادی ما را از فرمان و خدا و پایداری در راه حق دور کند زیرا بسیاری متأسفانه در برابر وسوسه های مادی ولی خدا را رها کردند و در امتحان الهی مردود شدند.

 

وی ادامه داد: اکنون ملت ایران در برابر امتحان دیگری قرار گرفت باید هوشیار بود و توجه داشت که دست‌هایی ناپاک فعال شده و انقلاب اسلامی را در معرض خطر تحریف قرار داده است.

 

حجت الاسلام تقی پور به توطئه دشمنان برای تطهیر عوامل پهلوی با استفاده از ابزار رسانه ای اشاره و تصریح کرد: در این سناریو و نقشه شیطانی، برخی از جریان ها در تلاش هستند تا بر قامت رژیم خائن پهلوی لباس خدمت بپوشانند  و این گونه القا کنند که اگر در ایران انقلابی رخ نمی‌داد، اکنون ایران در ردیف ده کشور پیشرفته و صنعتی جهان قرار داشت!

 

وی افزود: مستند انقلاب 57 که در پنج قسمت از تاریخ 29 شهریور تا دوم مهرماه امسال و پس از تبلیغات گسترده یک ماهه، از شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان  من و تو وابسته به بهاییت  پخش شد، نمونه‌ای برجسته از این حرکت شیطانی در راستای تحریف انقلاب اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه بابل به برخی از زوایای دروغ پردازی شبکه وابسته به جریان صهیونیزم و بهاییت من و تو در مستند انقلاب 57 پرداخت و اذعان کرد: دروغ‌پردازی‌ها در این مستند، با تکنیک‌ها و روش‌هایی صورت پذیرفته که مخاطب جوان و غیرمطلع از تاریخ انقلاب، به‌راحتی متوجه این دروغ‌ها نمی‌شود.

 

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به نمونه هایی از دروغ های این مستند اشاره  کرد و گفت: زندگی در رفاه مردم در قبل از انقلاب، واگذار کرد آسان قدرت از سوی محمدرضا شاه ، صلح جو بودن شاه و طرفداری از آزادی مدنی، ایستادگی شاه در برابر غرب و امریکا ، نشان دادن چهره ی دینمدار از شاه و تشکیل ارتش مقتدر و مستقل در کشور از دروغ های مستند ساخت شبکه بهایی من و تو است.

 

وی  با بیان این که یکی از دروغ های این مستند، نسبت دادن انقلاب اسلامی به بیگانگان است، تصریح کرد: ساخت چنین مستندهایی با هدف تحریف واقعیت‌های تاریخ انقلاب اسلامی، وظیفه رسانه ملی و همه نهادهای فرهنگی و انقلابی را برای صیانت از حرکت اصیل و انقلابی ملت ایران سنگین‌تر از پیش می‌کند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خنثی سازی این توطئه نرم دشمنان را از وظایف خطیر دستگاه های رسانه ای و فرهنگی انقلاب بیان کرد و افزود: در چنین وضعیتی بار سنگین خنثی‌سازی توطئه‌هایی از این دست علیه انقلاب اسلامی بر دوش رسانه ملی است و باید با تولید مستندات قوی و بهره‌گیری از فیلم‌های آرشیوی، علاوه بر آشنا کردن جوانان با واقعیت‌های تلخ دوران پهلوی، دروغ‌های مستندهایی چون مستند انقلاب 57 را افشا کرده و دروغ‌پردازان شبکه‌های ماهواره‌ای استکباری و صهیونیستی را رسوا کند.

 

حجت الاسلام تقی پور ادامه داد: به‌طور قطع اگر رسانه ملی و دیگر مجموعه‌های متولی امور آموزشی و تبلیغی، با استفاده از شیوه‌های نوین رسانه‌ای و تبلیغی، بتوانند واقعیت‌های دردناک دوران پهلوی را برای جوانان در دهه چهارم انقلاب اسلامی ترسیم کنند، آنان به یک قضاوت خواهند رسید.

 

وی تبعیت از فرامین رهبری واطاعت از ولایت فقیه را التزام همه مسؤولان و آحاد جامعه بیان کرد و گفت: ملت ایران گزینه های روی میز خود را با حضور همه جانبه و پایداری در راه انقلاب در معرض جهانیان قرار دادند و اعلام کردند که از تهدیدات دشمن باکی ندارند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات