۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۲۴۶۴۴۵
آیت الله آل هاشم:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتمام حجت با غرب بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز گفت: در شرایطی که دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی هم‌دست شده اند، حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتمام حجت با غرب بود.
آيت الله محمدتقي آل هاشم، امام جمعه موقت تبريز

آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به تشریح آثار و پیام‌های مهم حضور گسترده و پرشور مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پرداخت و اظهار داشت: این حضور گسترده پس از 36 سال از پیروزی انقلاب نشان از عمق علاقه ملت نسبت به نظام و ولایت است.

 


وی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران بیش از هر کس دیگری پیام رسای این حضور را دریافته اند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی هم‌دست شده اند، حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتمام حجت با غرب بود.

 


امام جمعه موقت تبریز با تأکید بر این‌که ملت ایران با این حضور برگ برنده دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات آتی با 5+1 هستند، افزود: ملت ایران در شرایطی پس از 36 سال از پیروزی انقلاب و با وجود همه دشمنی‌های استکبار با صلابت و قدرت هر چه تمام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند، فشارهای اقتصادی واقعا بر ملت تحمیل شده است.

 


آیت الله آل هاشم ادامه داد: البته این حضور به معنای بی تفاوتی ملت نسبت به مشکلات اقتصادی و معیشتی نیست، بلکه ملت امروز ضرورت حضور در صحنه را احساس کردند و تکلیف شرعی خود را انجام دادند، وظیفه مسؤولان نیز برطرف کردن مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت زندگی مردم است.

 


وی با بیان این‌که حضور گسترده مردم علیرغم تلاش رسانه های غربی برای جدایی میان مردم و نظام اسلامی صورت گرفت، ادامه داد: امروز در شرایطی شاهد جلوه های زیبای حضور در صحنه ملت ایران بودیم که شدیدترین تحریم ها و فشارها بر عزم و اراده مردم ولایی کشور تاثیری نداشته است.

 


آیت الله آل هاشم با تأکید بر این‌که باید قدر این ملت را دانست و با توان هر چه تمام تر خدمتگزار ملت قدرشناس و آگاه به زمان بود، افزود: امروز مردم نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هستند و البته این حضور تضمین‌کننده امنیت، استقلال و آزادی کشور خواهد بود./935/ت302/ب4

ارسال نظرات