۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۴۶۴۸۷
آیت الله طبرسی:

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رهنمودهای ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: دفاع و پایداری ایران اسلامی در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوژی در جهان است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه مازندران امروز در دیدار با فرمانده سپاه و کارکنان سپاه ساری با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

وی با بیان این که شهدا جان شیرین خود را فدا کردند تا ما جان بگیریم، افزود: عزت و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون جانفشانی های فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

 

آیت الله طبرسی ادامه داد: امام راحل در قرن تاریکی، قرن انزوای دین و ارزش ها و همه ادیان و مکاتب، پرچم توحید را همچون جدشان حضرت ابراهیم(ع) و رسول الله(ص) بت بزرگ دنیا را شکست و امروز بیداری اسلامی در سراسر جهان خودش را نشان می دهد.

 

وی با بیان این که عقیده، مکتب و پیروی از ولایت منشأ تشکیل سپاه از سوی امام خمینی(ره) بود، بیان داشت: رمز موفقیت نیروهای جان برکف سپاه در سه دهه اخیر همین سه عنصر مهم بوده است.

  

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز سیل شهرت مکتب ولایی جهان را احاطه کرده است و امروز هر جا که دشمن است سپاه حضور دارد، گفت: تشکیل سپاه پاسداران موجب اقتدار نظام اسلامی شده است.

 

وی با اشاره به این که ایمان و فداکاری پاسداران بسیار ارزشمند است، افزود: امروز سپاه آبروی انقلاب را حفظ کرده و اجرش مجاهدت است و الحمدالله در همه جا نقش آفرینی می کند که این نعمت است و بخاطر همین ارزشی بودن نقش سپاه و بسیج بود که امام راحل فرمودند که ای کاش من یک بسیجی بودم.

 

امام جمعه ساری به نقش سپاه در سه دهه گذشته اشاره کرد و گفت: حضور رزمندگان سپاه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بسیار تعیین کننده بوده است.

 

وی گفت: دفاع و پایداری ایران اسلامی در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوژی در جهان است.

 

آیت الله طبرسی افزود: دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی توانست معادلات جهانی معمول را به هم بزند و تحلیل های مادی دنیا پرستان را نقش بر آب سازد که این حادثه عظیم بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور، سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعد بر جای خواهد گذاشت.

 

وی بر ضرورت انتقال ارزش‌های دینی و انسانی دوران هشت سال دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان تأکید کرده و آن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: این عزیزان با جانفشانی، ایثار و بصیرت در مقابل هجمه های نظامی دشمنان ایستاند و نگذاشتند به اهداف شوم خود دست یابند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به هجمه های متعدد دشمنان بر ضد ایران اسلامی، ابراز کرد: انتقال ارزش های دینی و انسانی دوران هشت سال دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان مسأله است.

 

وی تصریح کرد: روزی که دشمن به کشور ما حمله کرد در شرایط بسیار بحرانی قرار داشتیم؛ اما شما با پیروی از ولایت فقیه عصر خود همه سختی‌ها و مشقات دوران دفاع مقدس را به خوبی پشت سر گذاشتید.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل باعث سرفرازی و عزت ایران اسلامی شد و این عزت و اقتدار را در حال حاضر بسیای از کشورهای اسلامی از شما الگوبرداری می‌کنند، گفت: امام راحل مردم را به سلاح ایمان مسلح کرد و با تشکیل سپاه به اقتدار ایران در جهان افزود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان را مدیون ولایت فقیه هستیم، ادامه داد: نظام اسلامی در سایه ولایت و رهبری در جهان عزت مند است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات