۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۴۶۵۰۳
دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان خبر داد؛

برگزاری همایش بزرگ «بیداری دانشجویی و تمدن سازی نوین اسلامی» در مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ پهلوان کاشی گفت: همایش «بیداری دانشجویی و تمدن سازی نوین اسلامی» با هدف تبیین اهمیت تمدن سازی اسلامی و بررسی جایگاه دانشگاه و دانشجویان از 24 تا 29 بهمن ماه در مشهد برگزار می شود.
جامعه اسلامي دانشجويان

علی پهلوان کاشی، دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از برگزاری همایش بزرگ «بیداری دانشجویی و تمدن سازی نوین اسلامی» و گفت: این همایش در هفته پایانی بهمن ماه و با حضور اعضای فعال این تشکل دانشجویی از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

وی در تبیین اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: همایش «بیداری دانشجویی و تمدن سازی نوین اسلامی» با توجه به شرایط کنونی جهان و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر نظم نوین جهانی و مسأله تمدن سازی اسلامی، برای تبیین موضوع و نیز بررسی نقش و جایگاه دانشگاه و دانشجویان برنامه ریزی شد که از 24 تا 29 بهمن ماه سال جاری در مشهد برگزار می شود.

 

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برنامه ریزی های آموزشی صورت گرفته برای افزایش سطح معرفتی، مهارتی دانشجویان شرکت کننده در این همایش تأکید کرد: در کنار مباحث اختصاصی ای که پیرامون مسأله تمدن سازی اسلامی پیگیری می شود، دوره های آموزشی مهارتی و معرفتی مختلفی همچون خبرنگاری، نشریه نگاری، سواد رسانه ای، جریان شناسی سیاسی و نقد فرهنگی نیز برگزار خواهد شد.

 

 

وی ادامه داد: برای خواهران دانشجوی عضو این تشکل نیز کارگاه های شناخت فمینیسم، زن نمونه و جامعه الگو برنامه ریزی شده است و ضمنا در کنار این موارد، مهارت های تشکیلاتی نیز به اعضا آموزش داده خواهد شد.

 

پهلوان کاشی با اشاره به سخنرانان و اساتید حاضر در این همایش افزود: اولین برنامه این همایش، صبح جمعه با سخنرانی «حاج حسین یکتا» پیرامون موضوع مدیریت جهادی برگزار می شود و در ادامه این همایش از محضر اساتید و سخنرانان برجسته ای همچون آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،دکتر موسی نجفی، دکتر سعید زیباکلام، دکتر رامین، استاد رحیم پور ازغدی و آقای جلیلی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد بهره خواهیم برد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اختتامیه این همایش کشوری نیز از شخصیت های کشوری همچون آیت الله موحدی کرمانی، دکتر صفار هرندی، دکتر قالیباف، دکتر کوچک زاده، حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی و حجت الاسلام والمسلمین نبویان دعوت شده است./820/ت302/ب5

 

ارسال نظرات