۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۴۶۵۲۷
نماینده مردم تبریز در مجلس:

دستاوردهای نظام در عرصه‌های صنعتی و اقتصادی کم‌نظیر بوده است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این‌که ملت علیرغم فشارهای اقتصادی حضور باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند، گفت: البته این حضور به معنای بی‌تفاوتی ملت نسبت به برخی کم‌کاری ها نیست.
رضا رحماني، رييس کمسيون صنايع و معادن

رضا رحمانی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان از پایبندی مردم به آرمان های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دارد، اظهار داشت: دشمنان پیام این حضور میلیونی را دریافته اند.

 


رییس کمسیون صنایع  و معادن مجلس با بیان این‌که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های صنعتی و اقتصادی کم‌نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب برکات زیادی داشت که نشانه های آن را می توان در حوزه های مختلفی همچون فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مشاهده کرد.

 


وی با اشاره به این‌که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به حساسیت‌هایی که در روند مذاکرات هسته ای ایران با غرب وجود داشت، حائز اهمیت بود، گفت: به یقین راهپیمایی 22 بهمن امسال از جهات مختلف مورد توجه افکار عمومی جهان و دولت های غربی بوده است.

 


رحمانی با بیان این‌که ملت ایران علیرغم فشارهای اقتصادی و مشکلات عدیده حضور باشکوهی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشتند، افزود: البته این حضور به معنای بی‌تفاوتی ملت نسبت به برخی کم‌کاری ها نیست، مردم بنا به رسالت ملی، شرعی و دینی خود در صحنه حاضر شدند تا بستر خدمت‌گزاری مسؤولان را فراهم کنند.

 


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نقش مردم در پاسداری از ارزش ها و خون شهدای انقلاب اسلامی را غیرقابل انکار دانست و تصریح کرد: حضور با صلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهر تاییدی بر حقانیت انقلاب اسلامی ایران و پایبندی به آرمان های امام و شهدا بود.

 


وی در پایان با اشاره به شعار محوری راهپیمایی 22 بهمن امسال که با عنوان «لبیک یا رسول الله‌» مزین شده بود، گفت: اسلام هراسی پروژه ای در برابر حرکت توفنده بیداری اسلامی است، فریادهای ملت‌های مسلمان علیه سران اسلام‌ستیز غرب نشان از وعده الهی در انتشار نور اسلام در عالم است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات