۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۲۴۶۵۷۹
حسین الله کرم:

تحقق رهنمودهای رهبری در مذاکرات هسته ای سبب عزت و اقتدار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای هماهنگی انصار حزب الله با تاکید بر این که ملت ایران در روز 22 بهمن خیلی چیزها را به دشمنان نشان دادند، افزود: مذاکرات هسته ای در مسیر رهنمودهای رهبری سبب عزت و اقتدار می شود که باید به این امر مهم توجه داشته باشیم.
حسين الله کرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار حسین الله کرم، دبیر شورای هماهنگی انصار حزب الله جمعه شب در یادواره 33 شهید گمنام شهرستان آمل و شهدای پایگاه مقاومت بسیج آیت الله جوادی آملی با بیان این که در دوران دفاع مقدس ابتکارات خوبی صورت گرفته که در موفقیت ها اثرگذار بود، گفت: در دوران دفاع مقدس ابتکارات بسیاری انجام شد که به واسطه آن توانستیم گام های خوبی را برداریم که یکی از آن ها توسط سردار شهید احمدامین طبرسی ارائه شد.

 

وی با اشاره به این که دوران دفاع مقدس نشان دادیم ایرانی ها علاوه بر شهادت طلبی و شجاعت از ابتکار عمل و طرح های پیچیده هم آشنایی دارند، بیان داشت: ما برای موفقیت در دنیا نیازمند به ابتکار هستیم و باید شیوه های معمولی را تبدیل به شیوه های غیرقابل تصور کنیم.

 

استاد دانشگاه، افزود: در تفکر و اندیشه دینی برگزاری مراسم چهلم مهم است که در روند انقلاب تاثیرگذار بوده که مردم قم در دفاع از مرجعیت خود در 19 دی تظاهرات کردند که چهلم شهدای قم در تبریز و به همین نسبت در شهرهای دیگر برگزار شد که همین برنامه های چهلم ابتکاری در راستای تحقق انقلاب اسلامی بود.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان این که در عید سعید فطر نماز بزرگ عید توسط شهید مفتح خوانده و تبدیل به راهپیمایی گسترده شد، تصریح کرد: در ماه محرم امام راحل بیانیه خون برشمشیر پیروز است دادند که از شب نخست محرم حرکت در ایران آغاز شد که روزهای تاسوعا و عاشورا تبدیل به حرکت میلیونی شده و در ماه رمضان هم ابتکاراتی صورت گرفت.

 

دبیر شورای هماهنگی انصار حزب الله ، ادامه داد: امام راحل فرمان خود را برای شکستن حکومت نظامی صادر کرد که ابتکاری ترین فرمان ایشان بود و می خواستند امام و انقلابیون را از پای درآوردند که نقشه های آنان با شکست روبرو شد.

 

وی با تاکید بر این که تثبیت انقلاب بدون ابتکار امکان نداشت که تصرف لانه جاسوسی صورت گرفت، گفت: اگر استعمار در داخل می ماند ممکن بود به بازتولید استکبار موفق شود که این ابتکار بسیاری از توطئه ها را در نطفه خنثی کرد.

 

استاد دانشگاه، خاطرنشان کرد: جنگ را به ما تحمیل کردند و هم آمریکایی ها برای این که عزت آن ها در لانه جاسوسی شکسته شده بود و هم صدام که دنبال جبران سرافکندگی خود بود وارد میدان شدند که با جنگ تحمیلی نمی خواستند انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر صادر شود.

 

دبیر شورای هماهنگی انصار حزب الله با بیان این که در دوران تداوم انقلاب موفقیت در تولید ماهواره به مدار زمین داشتیم که بازدارندگی به همراه دارد، گفت: بازدارندگی دیگر مساله هسته ای است که تولید مواد غنی شده هسته ای ما را به بازدارندگی بیشتر پیش می برد.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: به سبب موشک هایی که داریم آن ها نمی توانند نیروگاه های هسته ای ما را بزنند و بازدارندگی را تا آن جا پیش بردیم که جرات نکنند به کشور ما حمله کنند.

 

الله کرم تصریح کرد: علم هسته ای را پیدا کریدم که یک بازدارندگی است و در عرصه تبدیل شدن به قدرت فرامنطقه ای قرار می گیریم که دشمنان سعی می کنند جلوی ما را بگیرند.

 

وی با اشاره به این که با شروع روند مذاکرات، فعالیت های هسته ای خود را تعطیل کردیم تا تحریم ها قطع شود، اما غرب این کار را صورت نداده است، گفت: باید بدانیم دشمن می خواهد در همه مسائل ما دخالت داشته باشد.

 

استاد دانشگاه با بیان این که اشتباهات مختلفی داشتیم که دشمن به عنوان عقب نشینی ما فکر کرد، بیان داشت: اقداماتی چون تلفن زدن به اوباما و نشست با نخست وزیر انگلیس شاید با این دلیل باشد که به دنبال راه حل هستیم اما دشمن این را اساس کار گرفت که ایرانی ها با دست بسته آمدند و آمریکایی ها می خواهند ما را تحقیر کنند.

 

دبیر شورای هماهنگی انصار حزب الله با تاکید بر این که مردم ما در روز 22 بهمن خیلی چیزها را به دشمنان نشان دادند، افزود: مذاکرات هسته ای در مسیر رهنمودهای رهبری سبب عزت و اقتدار می شود که باید به این امر مهم توجه داشته باشیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات