۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۴۶۶۱۰

همایش بزرگ «بیداری دانشجویی و تمدن سازی نوین اسلامی» در مشهد آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ همایش چهار روزه «بیداری دانشجویی و تمدن سازی نوین اسلامی» با حضور اساتید و سخنرانان کشوری در مشهد آغاز به کار کرد.
همايش بزرگ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علی پهلوان کاشی، دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان کشور صبح امروز در مراسم آغاز به کار این همایش در دانشگاه فردوسی گفت: همایش «بیداری دانشجویی و تمدن سازی نوین اسلامی» با هدف تبیین اهمیت تمدن سازی اسلامی و بررسی جایگاه دانشگاه و دانشجویان از 24 تا 29 بهمن ماه در مشهد در حال برگزاری است. 
 
وی درباره سخنرانان و اساتید حاضر در این همایش افزود: اولین برنامه این همایش، صبح جمعه با سخنرانی «حاج حسین یکتا» پیرامون موضوع مدیریت جهادی برگزار می شود و در ادامه این همایش از محضر اساتید و سخنرانان برجسته ای همچون آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها،دکتر موسی نجفی، دکتر سعید زیباکلام، دکتر رامین، استاد رحیم پور ازغدی و آقای جلیلی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد بهره خواهیم برد.
 
پهلوان کاشی درباره برنامه های اختتامیه نیز گفت: برای اختتامیه این همایش کشوری نیز از شخصیت های کشوری همچون آیت الله موحدی کرمانی، دکتر صفار هرندی، دکتر قالیباف، دکتر کوچک زاده، حجت الاسلام آقاتهرانی و حجت الاسلام نبویان دعوت شده است.
 
دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان درباره کارگاه های آموزشی این همایش چهار روزه و برنامه های جنبی این همایش یادآور شد: این کلاس های آموزشی برای افزایش سطح معرفتی، مهارتی دانشجویان شرکت کننده در این همایش است.
 
وی ادامه داد: در کنار مباحث اختصاصی ای که پیرامون مسأله تمدن سازی اسلامی پیگیری می شود، دوره های آموزشی مهارتی و معرفتی مختلفی همچون خبرنگاری، نشریه نگاری، سواد رسانه ای، جریان شناسی سیاسی و نقد فرهنگی نیز برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است، این همایش در هفته پایانی بهمن ماه و با حضور اعضای فعال این تشکل دانشجویی از سراسر کشور در مشهد مقدس در حال برگزاری است./934/پ203/ب5
ارسال نظرات