۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۴۶۶۱۶
امام جمعه موقت اصفهان:

رهنمودهای رهبری خنثی کننده توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میردامادی با اشاره به تأثیر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر توطئه‌ها و نقشه های دشمنان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره دشمنان را رسوا و توطئه های آنان را خنثی می‌کنند.
حجت الاسلام ميردامادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به دموکراسی و حاکمیت مبتنی بر رأی و نظر مردم در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مردم ایران حضور در عرصه های مختلف را وظیفه خود می‌دانند و این حضور ملت در صحنه نشان از مردمی بودن نظام مقدس اسلامی دارد.

 

خطیب جمعه اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن با حضور شکوهمند مردمی همراه بود که این حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران جهان کفر را به لرزه در آورد و دشمنان را از توطئه و دشمنی علیه کشور نا امید کرد و موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان در کشور شد.

 

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه تحریم ها و تهدیدها علیه کشور بی فایده و بی اثر است تصریح کرد: گزینه روی میز ایران این ملت همیشه در صحنه و هشیار گزینه روی میز کشورما هستند و با وجود این مردم بصیر و حامی ولایت و انقلابی نیازی به بمب اتم و سلاح های کشتار جمعی نداریم.

 

وی با اشاره به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اسلام و ایجاد موج جدید اسلام هراسی به این بهانه در غرب ابراز کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا از هر فرصتی برای اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی استفاده کنند و نباید بهانه به دست آنها داد همچنین لازم است که امت اسلامی در برابر این حرکات دشمن هشیار و آگاه باشند.

 

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم در برابر همه فشارها دشمنان اظهار کرد: 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد هنوز ذره ای از اعتقادات مردم و علاقه آنها به انقلاب اسلامی کم نشده است و با حضور پرشور و میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن جهان کفر را متزلزل و ناامید از پیروزی در برابر ایران کردند.

 

حجت الاسلام میردامادی ضمن تأکید بر نقش اساسی و مهم رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن دسیسه ها و توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب پیشتاز همه مسؤولان در مبارزه با آمریکا و خنثی کردن توطئه های دشمنان است و شاهد هستیم که همواره دشمنان را رسوا می‌کنند و اجازه نمی‌دهند استکبار جهانی و آمریکا در ایران بتوانند نقشه های خود را پیاده کنند.

 

وی حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی را بیانگر علاقه و محبت و عشق مردم به انقلاب اسلامی و ولایت دانست و تصریح کرد: کشور ما نیازمند هیچ سلاح اتمی نیست چرا که از مردمی علاقمند و پیرو ولایت و انقلاب اسلامی برخوردار است و همواره شاهد هستیم که در عرصه های مختلف با علاقه و عشق و نفرت نسبت به دشمنان وارد می‌شوند.

 

خطیب نماز جمعه اصفهان در ادامه ضمن تأکید بر لزوم عمل گرایی مسؤولان و دولت بیان کرد: نماز نشانه اصلی تقوا در بین بندگان است و در همه امور و مسائل نماز نقش اساسی برای انسان دارد، برای بارش باران و افزایش رزق و روزی بسیار به خواندن نماز توصیه شده است و بندگان باید به جای تمسک به دیگران برای حل مشکلات خود به درگاه خداوند متمسک شوند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به طولانی شدن پروژه ساخت مصلی اصفهان گفت: مسؤولان به جای هزینه های اضافی و شبهه ناک و پرداختن به مسائل بی ارزش به فکر اتمام پروژه مصلی اصفهان باشند چرا که پس از 36 از انقلاب اسلامی هنوز مردم شریف اصفهان از یک مصلی آبرومندانه و در خور شأن اصفهان برخوردار نیستند و لازم است که توجه ویژه ای به این موضوع شود./1304/پ202/ب4

ارسال نظرات