۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۴۶۷۴۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

حفاظت از دستاوردهای انقلاب وظیفه یک گروه خاص نیست

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی زنجان با بیان این که همگان در برابر حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی مسؤول هستند، گفت: حفاظت از انقلاب تنها وظیفه یک گروه خاص نیست.
حجت الاسلام صلاحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام حسن صلاحی، معاون فرهنگی پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا، ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب با تاکید بر پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت و حراست از آنها، گفت: حراست و حفاظت از انقلاب تنها وظیفه یک گروه خاص نیست، بلکه همه در برابر آن مسؤول هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا اظهار داشت: از پنج سال گذشته این دبیرستان در استان زنجان فعال است که هدف از تاسیس آن تربیت و پرورش جوانان در راستای ترویج مفاهیم دینی است از این رو دبیرستان صدرا مصمم است هم از نظر علمی و هم از نظر اخلاقی و در سطوح مختلف نیروهای ارزشمند و نخبه ای تربیت کند.

 

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به نحوه تحصیل در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تصریح کرد: دانش‌آموزان دبیرستان معارف اسلامی صدرا نیز همانند دانش‌آموزان سایر مدارس و طبق روال عادی به تحصیل می‌پردازند، اما برخی از دروس در این مدارس به صورت اختصاصی آموزش داده می‌شود.

 

حجت الاسلام صلاحی در ادامه عربی، فلسفه و ادبیات عرب را از دروس تخصصی این مدارس عنوان و تأکید کرد: در سایر مدارس این دروس به صورت سطحی آموزش داده می‌شود ولی در مدارس صدرا این دروس به صورت عمیق و موضوعی‌تر آموزش داده می‌شود.

 

وی در ادامه به سطح کیفی بالای آموزش در این مدرسه اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کادر آموزشی این دبیرستان، دانش‌آموزان فارغ التحصیل شده در این نوع از مدارس در کنکور رتبه‌های برتر را کسب کرده و برخی نیز در حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل می‌شوند.

 

این مسؤول در ادامه با بیان این که در زنجان نخستین گروه از این دبیرستان فارغ‌التحصیل شده‌اند اظهار داشت: پیش از این فضای دبیرستان نامناسب بود و از همین رو ایجاد ساختمان جدید برای آن در نظر گرفته شده است که با کمک نهادهای مختلف استان ساخته خواهد شد.

 

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در پایان با تاکید بر این که هم اکنون فقط یک باب مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان زنجان فعالیت دارد گفت: در صورت فراهم شدن امکانات، مدرسه مذکور در بخش خواهران و همچنین در سایر شهرستان‌ها نیز ساخته خواهد شد.

 

گفتنی است، ساختمان جدید مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در زنجان در زمینی به مساحت بیش از 2 هزار متر مربع ساخته خواهد شد. /949/پ202/ب4

ارسال نظرات