۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۴۶۷۷۵
در حوزه علمیه امام صادق قائمشهر؛

عملیات اجرایی احداث کتابخانه آیت الله سیستانی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ عملیات اجرایی احداث کتابخانه حضرت آیت الله سیستانی امروز با حضور حجت الاسلام شهرستانی در حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر آغاز شد.
کلنگ زني امام امام صادق قائمشهر کلنگ زني امام امام صادق قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، عملیات اجرایی احداث کتابخانه حضرت آیت الله سیستانی امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر آغاز شد.

 

حجت الاسلام محمد صادق سلیمانی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر در این مراسم با بیان این که این کتابخانه در زمینی به مساحت هزار مترمربع ساخته خواهد شد، گفت: این کتابخانه ویژه طلاب و دانشجویان خواهد بود.

 

وی با بیان این که کتابخانه حضرت آیت الله سیستانی در چهار طبقه احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر طبقه این کتابخانه 250 مترمربع مساحت دارد.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر با اشاره به این که یک طبقه این کتابخانه ویژه مخزن این مجموعه علمی است، تصریح کرد: یک طبقه ویژه دانشجویان و دو طبقه دیگر ویژه طلاب برادر و خواهر خواهد بود.

 

حجت الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: کتابخانه حضرت آیت الله سیستانی حوزه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر در جوار مدرسه قرآنی بیت النور این حوزه احداث خواهد شد.

 

کلنگ زنی مجتمع مسکونی طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر

همچنین کلنگ مجتمع مسکونی طلاب متأهل و معین حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی به زمین زده شد.

 

حجت الاسلام صادق سلیمانی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر در این خصوص گفت: این مجتمع مسکونی ویژه طلاب متأهل با اولویت افراد نیازمند مسکن احداث خواهد شد.

 

وی با بیان این که این مجتمع مسکونی در زمینی به مساحت هزار مترمربع  احداث خواهد شد، گفت: در فاز نخست 20 واحد حدود 50 متری ویژه طلاب احداث خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه اممام صادق(ع) قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود از تحصیل بیش از 150 طلبه در این حوزه خبر داد و خاطرنشان کرد: این طلاب از پایه یک تا ده و همچنین درس خارج در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل هستند.

بازدید از مدرسه علمیه خواهران قائمشهر

به گزارش رسا، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی امروز همچنین در سفر خود به قائمشهر از مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا این شهر بازدید کرد.

 

همچنین نماینده حضرت آیت الله سیستانی با حجت الاسلام والمسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز دیدار و گفت و گو کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات