۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۴۶۸۵۳

همایش تجلیل از پیشکسوتان تبلیغ شهرستان جویبار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش تجلیل از پیشکسوتان تبلیغ جویبار عصر امروز با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی در این شهرستان برگزار شد.
تجليل از مبلغان جويبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همایش تجلیل از پیشکسوتان تبلیغ جویبار عصر امروز با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی در این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام قلی پور، امام جمعه شهرستان جویبار در این مراسم با تقدیر از حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در شهرستان جویبار گفت: این حضور به حتم اثرات و برکات ماندگاری برای حوزه های علمیه استان مازندران و شهرستان جویبار خواهد داشت.

 

وی در ادامه سخنان خود به نقش حضرت آیت الله سیستانی در خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام در جهان اسلام به ویژه کشور عراق اشاره کرد و گفت: به حتم فتوای جهاد آن مرجع شیعی نقطه عطفی در تاریخ ملل اسلامی به یادگار خواهد ماند.

 

امام جمعه جویبار با بیان این که رهنمودهای حضرت آیت الله سیستانی بسیاری از نقشه ها و توطئه های دشمنان در کشورهای اسلامی را خنثی کرده است، تصریح کرد: امروز دشمنان بیش از پیش به نقش مرجعیت دینی در دنیای اسلام پی برده اند.

 

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز دنیای اسلام بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی است، خاطرنشان کرد: به حتم تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان وحدت امت اسلامی خواهد بود.

 

مسؤول حوزه علمیه جویبار با اشاره به این که امروز جایگاه مرجعیت دینی هر روز پیش از گذشته در جهان مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: مرجعیت دینی عامل اقتدار و عظمت دنیای اسلام است.

 

وی با بیان این که فتوای جهان حضرت آیت الله سیستانی موجب شکست توطئه های دشمنان اسلام در عراق شد، خاطرنشان کرد: امروز گروه تروریستی تکفیری در منطقه با هوشیاری و رهنمودهای مرجعیت دینی در حال نابودی هستند.

 

امام جمعه جویبار در بخش دیگری از سخنان خود با مهم ارزیابی کردن مقوله تبلیغ در اسلام تصریح کرد: روحانیت در تاریخ در عرصه تبلیغ دینی پیشگام بوده است.

 

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که حضور اثرگذار روحانیت اصیل و آگاه در صحنه های مختلف موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان اسلام شده است، بیان داشت: امروز نیز روحانیت بصیرت و ولایت مدار در خط مقدم مقابله با فتنه های دشمنان قرار دارد.

 

به گزارش رسا، در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه تبلیغ با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی تجلیل به عمل آمد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات