۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۴۶۹۱۸
کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی‌ کاشان:

مبلغان دینی نقش مؤثری در مقابله با جنگ نرم دشمن دارند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این‌که بسیاری از مردم روستاها به علت مشکلات زندگی و امرار معاش کمتر با آموزه‌های دینی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) آشنا شده‌اند، گفت: مبلغان دینی با حضور در روستاها نقش مؤثری در مقابله با جنگ نرم دشمن دارند.
حجت‌الاسلام حسن صنعتکارفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت‌الاسلام حسن صنعتکارفر، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کاشان صبح امروز در آیین معارفه روحانی طرح هجرت روستای جزه از توابع بخش مرکزی کاشان گفت: با توجه به هجمه تبلیغاتی دشمن علیه دین مبین اسلام و نیاز فرهنگی روستای جزه، فعالیت مبلغ دینی در روستا در فرهنگ سازی و مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمن بسیار تأثیرگذار است.

 

وی اعزام مبلغ به مناطق روستایی را یکی از مأموریت‌های این اداره عنوان کرد و گفت: بسیاری از مردم روستاها به علت مشکلات زندگی و امرار معاش کمتر با آموزه‌های دینی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) آشنا شده‌اند که در این راستا روحانیان در راستای گسترش و تبیین آموزه‌های دینی در بین مردم روستا نقش بسزایی دارند.

 

حجت‌الاسلام صنعتکارفر افزود: روحانیان اعزامی علاوه بر بیان مطالب دینی، به بررسی مسائل روز می‌پردازند و اطلاعات مردم را در این زمینه افزایش می‌دهند.

 

وی افزود: سرکشی از مردم روستا، برگزاری مستمر نماز جماعت، توجه به خانواده‌های بی‌بضاعت، ایجاد وحدت در بین اهالی روستا و منطقه تبلیغی، توجه به احکام اسلامی و کمک به رفع مشکلات مردم روستاها از جمله وظایف روحانیان اعزامی به روستاها است.

 

کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه از تمام روحانیان روستا درخواست کرد تمام سعی و تلاش خود را برای بررسی و حل مشکلات مردم  روستا به کار بگیرند.

 

شایان ذکر است، در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام سید مجتبی رضایی به ‌عنوان روحانی روستای جزه معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام مهدی مصباح زاده در طول فعالیت در این روستا تقدیر و خانه عالم روستا به روحانی جدید تحویل شد./1307/پ202/ب3

ارسال نظرات