۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۴۶۹۶۶
تحلیلگر آمریکایی:

داعش از سوی آمریکا و اسرائیل ایجاد شده تا پروژه اسلام هراسی را تکمیل کنند

خبرگزاری رسا ـ مارک گلن، تحلیلگر سیاسی آمریکا، با بیان این که من به پایان دنیای غربی ها اعتقاد ندارم، اظهار داشت: معتقدم رژیم غاصب صهیونیستی به پایان کار خود نزدیک شده و با غول سینمایی هالیوود در تلاش است تا پایان عمر خود را به عنوان پایان دنیا نمایش دهد.
مارک گلن، تحليلگر مسايل سياسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مارک گلن، تحلیلگر آمریکایی در عرصه سیاسی و استاد دانشگاه این کشور، امروز در نشست فرهنگی سیاسی «لابی صهیونیست در آمریکا» که در سالن آمفی تئاتر اداری دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار شد، با بیان این که ترسی که از نتانیاهو و رژیم غاصب اسرائیل وجود دارد به سبب سرمایه و پول این رژیم نیست، گفت: ترس از رژیم غاصب صهیونیستی به سبب200 عدد بمب اتم آنها است.

استاد دانشگاه آمریکا با بیان این که من به پایان دنیای غربی ها اعتقاد ندارم، اظهار داشت: معتقدم رژیم غاصب صهیونیست به پایان کار خود نزدیک شده و با غول سینمایی خود یعنی هالیوود در صدد است تا پایان عمر خود را به عنوان پایان دنیا نمایش دهد.

مارک گلن با اشاره به عدم حضور باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در سخنرانی نتانیاهو در این کشور در روزهای اخیر اظهار داشت: تا کنون میان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تقابل و اختلاف این چنینی به وجود نیامده بود.

وی با بیان این که در تاریخ روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ لفظی سابقه نداشته است، گفت: در برهه کنونی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست قدرت های بزرگ دنیا نیستند؛ چون که نتوانستند در برابر حمایت ایران و لبنان از غزه و سوریه از خود دفاع کنند.

تحلیلگر سیاسی آمریکا در ادامه تصریح کرد: اکنون روسیه و چین با طراحی اقتصادی جدیدی که دارند در حال تلاش برای خارج کردن اروپا از سلطه اقتصادی آمریکا هستند و در این مسیر پیشرفت هایی نیز داشتند.

وی به دلایل تشکیل داعش اشاره کرد و گفت: این گروه تروریستی از سوی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست به وجود آمده تا پروژه بزرگ اسلام هراسی را در جهان تشکیل دهند.

داعش به زودی به جان غرب خواهد افتاد

تحلیلگر سیاسی آمریکا در ادامه گفت: غرب و رژیم جعلی صهیونیستی نمی داند که داعش به زودی به جان خودشان خواهد افتاد و فرجام سنگینی به آنها وارد خواهد ساخت.

نامه آیت الله خامنه ای تأثیر بسیاری بر من داشت

مارک گلن به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و افزود: این نامه روی من تأثیر بسیاری داشت؛ چون که افزون بر این که جوانان مورد خطاب این نامه بودند، رهبری ریشه ای به بررسی مسأله اسلام هراسی پرداخته بود.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در این نامه جوانان را به منابع اصیل اسلامی ارجاع دادند، گفت: در برهه کنونی روشنفکران غربی در حال آگاه شدن و ارتباط گیری با جامعه دانشجویی ایران هستند و بسیاری از این اتفاق هراس دارند./9464/پ202/ج

ارسال نظرات