۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۴۶۹۸۲
آیت الله طبرسی:

قرآن کریم راه‌گشای همه مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تقویت فهم قرآنی در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: قرآن کریم راه‌گشای همه مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه اسلامی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش تجلیل از فعالان و نخبگان قرآنی مازندران، پیروی از قرآن کریم ‏را عامل مصونیت از گمراهی دانست و اظهار داشت: پناه آوردن به قرآن کریم و عمل به مفاهیم این کتاب آسمانی، بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است.

 

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی بستر گسترش فعالیت های قرآنی را در بخش های مختلف جامعه به خوبی فراهم کرد، افزود: باید از این ظرفیت های به وجود آمده در جهت رونق فعالیت های قرآنی در جامعه بیشتر بهره گیریم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب، احکام دینی و قرآنی تنها در فعالیت های فردی خلاصه می شد، بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی عشق و ارادت مردم به اهل بیت(ع) هر روز بیشتر نمایان می شود.

 

آیت الله طبرسی انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگی دانست و با بیان این که مبانی دینی و قرآنی موجود در انقلاب وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های دنیا است، تصریح کرد: امروز انقلاب ملت ایران به الگویی برای دیگر ملت های دنیا تبدیل شده است.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی، مبانی دینی را در متن جامعه نهادینه کرد، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش مفاهیم دینی در بخش های مختلف جامعه هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از مفاهیم قرآنی در متن زندگی فردی و اجتماعی هستیم، تصریح کرد: مفاهیم قرآنی باید زندگی روزمره ما نهادینه شود تا بتوانیم در مسیر رشد و تعالی گام برداریم.

 

وی با بیان این که امروز فرصت برای گسترش جهانی اسلام ناب فراهم است، بیان داشت: جهانی شدن اسلام ناب امروز به عنوان خطری بزرگ برای استکبار و استعمار جهانی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که قرآن کریم حقیقت ابدی است و هیچ گاه کهنه نمی‌شود، افزود: تا زمانی که انسان بر روی کره زمین زندگی می‌کند این کتاب آسمانی برای انسان کاربرد دارد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که سعادت و تعالی انسان در گرو تأمل و تدبر در کلام الهی است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت سعادتمند شویم باید قرآن کریم را فرا بگیریم و به آن عمل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تقویت فهم قرآنی در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: قرآن کریم راه‌گشای همه مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه  اسلامی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را تمسک امام خمینی(ره) به کلام الهی دانست و تصریح کرد: عزت و عظمت امروز نظام اسلامی نیز با تمسک به قرآن کریم به دست آمده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات