۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۴۶۹۸۸
استاد حوزه علمیه قم:

مسؤولان در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی قدم برنداشته اند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در این شرایط سخت اقتصادی گفت: راهپیمایی 22 بهمن رفراندومی در تأیید مذاکره با عزت بود.
حجت الاسلام منتظري
حجت الاسلام محمد مهدی منتظری عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،راهپیمایی 22 بهمن امسال را نسبت به سال های گذشته پر شور تر توصیف کرد و گفت: شعار مردم «نه تحریم، نه ذلت، مذاکره با عزت» در این راهپیمایی با خواسته های رهبری و نظام مناسبت داشت.
عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم این راهپیمایی را رفراندومی در خصوص مذاکرات هسته ای توصیف کرد و اظهار داشت: مردم در این رفراندوم به مذاکرات با عزت در مقابل مذاکرات بدون عزت رأی آری دادند.
حجت الاسلام منتظری استکبار جهانی را در سوء تفاهمی موهوم توصیف کرد و ابراز داشت: وقتی آقای ظریف برای انجام مذاکرات به جای جای دنیا سفر می کند و با وزیران امور خارجه آمریکا و فرانسه دیدار می کند اینان احساس می کنند که ایران اسلامی محتاج مذاکره و برقراری رابطه با آنهاست.
وی ادامه داد: با این راهپیمایی مردم به آنها ثابت کردند که تمام تحلیل شان از بستن دست مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشتباه بوده و جمهوری اسلامی با تکیه بر این مردم همیشه در صحنه به هیچ مستکبری باج نمی دهد.
عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم درباره مسؤولان نظام گفت: مسؤولان باید با مردم صادق باشند؛ نظام، رهبر معظم انقلاب و مردم خواسته های هسته ای دارند؛ بنابراین از حمایت مردم قدردانی شود.
حجت الاسلام منتظری عدم استفاده از سیاست های اقتصاد مقاومتی را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: تاکنون از سیاست ها و راهکارهای اعلام شده استفاده نشده است و این باعث می شود که وقتی قیمت نفت به یک سوم می رسد تمام جوانب فعالیت های اقتصادی ما دچار مشکل شود.
وی افزود: همیشه در شرایطی کمر همت را بسته ایم که مجبور بوده ایم؛ اکنون نوبت آن است که در این شرایط سخت تحریم و ارزان شدن قیمت نفت تلاش کنیم تا مشکلات خود را در عرصه اقتصادی از ریشه حل کنیم./836/ت302/ج
ارسال نظرات