۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۴۷۰۲۲
در رادیو معارف بررسی می‌شود؛

عوامل خشکسالی و راه‌های جلب برکات آسمانی از منظر قرآن

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با برنامه «پرسمان قرآنی» به علل معنوی قحطی و خشک سالی از دیدگاه آیات قرآن و روایات می‌پردازد.
پرسمان قرآني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، حجت الاسلام حمید ملکی در برنامه «پرسمان قرآنی» به علل معنوی قحطی و خشکسالی از نگاه آیات و روایت می پردازند و به پرسش‌های مخاطبان درباره راه‌های جلب نعمات و برکات آسمانی از منظر قرآن پاسخ می‌دهد.

 

بیان نمونه‌هایی از نمازهای استسقاء، دستورات صریح قرآن و روایات درباره خشکسالی، ادعیه سفارش شده برای جلب نزولات آسمانی از جمله مباحثی است که شنوندگان پرسمان قرآنی در برنامه روز شنبه 25 بهمن93 خواهند شنید.

 

طرح این موضوع در برنامه هفته گذشته موجب توجه و حتی نقد و نظر مخاطبان فرهیخته رادیو معارف شد که در برنامه امروز به پاسخ این دیدگاه ها پرداخته خواهد شد.

 

برنامه «پرسمان قرآنی» کاری از گروه معارف و علوم وحیانی به سردبیری و تهیه کنندگی سید احمد محمودی شنبه ها از ساعت 16 تا 17 پخش و روزهای یکشنبه ساعت 10:15 تا 11 بازپخش می‌شود.

 

علاقمندان به دریافت صوت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «پرسمان قرآنی» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./998/د102/ف

 

ارسال نظرات