۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۵
کد خبر: ۲۴۷۰۹۸
عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

مسؤولان با پرهیز از تفرقه و اختلاف در رفع مشکلات مردم بکوشند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت:مسؤولان تابعی از این مردم هستند و باید سردمدار این مردم باشند باید به معنی واقعی مردم را تکریم کنند آسایش رفاه و سعادتشان را تأمین کنند دست از اختلافات بردارندچراکه مردم اصل انقلاب و امام و رهبری را مد نظر قرار می دهند.
حجت‌الاسلام ايزدهي
حجت الاسلام سجاد ایزدهی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، منطق حضور مردم در راهپیمایی را از لحاظ اجتماعی وابسته به نوع نگرش آنان توصیف کرد و گفت: مردم اگر احساس کنند که باید در فضایی شرکت داشته باشند با وجود تمام موانع شرکت خواهند کرد و اگر نگرش آنان نسبت به آن برنامه سیاسی یا فرهنگی بد باشند با اجبار هم شرکت نمی کنند.
 
عضو علمی پژوهشگاه فرهنگ ادامه داد: درصد مشارکت مردم در راهپیمایی های جمعی تابعی از انگیزه آنها است؛ در این سی و شش سال راهپیمایی 22 بهمن هر سال با شکوه تر به همراه نسل های جدیدی که شاید امام و جنگ را ندیده باشند برگزار می شود.
 
وی افزود: جوانانی که در راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند عملاً آرمان های انقلاب را درک کرده و باور دارند؛ استقلال و هویت این انقلاب را از عمق جان درک می کنند و از نظام و جمهوری اسلامی پشتیبانی می کنند.
 
وی با اشاره به سخنان سخیف نظام سلطه درباره دستان بسته و آرمان های بر باد رفته ملت شریف ایران اظهار داشت:  در این بی حرمتی ها به آحاد ملت ایران و وجود شرایط بد جوی، باز مردم بدون توجه به تمامی اختلافات و مشکلات، در انقلاب و آرمان های امام اتفاق نظر دارند.
 
حجت الاسلام ایزدهی هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ گفت: عرصه راهپیمایی 22 بهمن یک فستیوال و جشنواره است که یادی از هویت ملی مذهبی ملت ایران می کند؛ اینجا فضای هیچ جناح و گروه و زمان خاصی نیست و همواره بوده و خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: هر کسی باید در نظام، وظیفه خود را عملی کند؛ مردم دلداده این نظام هستند و به آرمان ها باور دارند و طبق این منطق حرکت و رفتار می کنند و طبیعتاً ادامه خواهند داد؛ مسؤولان تابعی از این مردم هستند و باید سردمدار این مردم باشند باید به معنی واقعی مردم را تکریم کنند آسایش رفاه و سعادتشان را تأمین کنند دست از اختلافات بردارند و مردم اصل انقلاب و امام و رهبری را مد نظر قرار می دهند.
 
وی در پایان گفت: مردم نیازی به قدردانی از سوی کسی ندارند چون خودشان متصدی انقلاب هستند و اینگونه نیست که آنها به خاطر کسی این کار را کرده باشند؛ این خود مردم هستند که با رفتارهایشان به خودشان هویت می دهند و کارگزاران خادمان مردم هستند./836/ت302/ش
ارسال نظرات