۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۴۷۱۶۲
مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر اهواز:

پیروزی انقلاب اسلامی حاصل تدبیر خالصانه امام خمینی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز بیان این که ساده زیستی و اخلاص امام خمینی(ره) سبب گرایش مردم به او شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل تدبیر خالصانه امام خمینی(ره) و فداکاری های ملت ایران بود.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي مدير مدرسه علميه سفيران هدايت حضرت وليعصر اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدجعفر موسوی، مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، بعد از ظهر امروز در ویژه برنامه «ثوره الاحرار» که از شبکه الاهواز پخش شد، ابرازداشت: انتقال و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی به خارج از مرزها و گرایش ملت های منطقه نمایانگر جهانی بودن رسالت آن است.

وی افزود: تأثیرهای انقلاب اسلامی هم اکنون در کشورهایی که شاهد بیداری اسلامی هستند به روشنی دیده می شود.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس اراده ملت مسلمان که دل نگران فرهنگ اسلامی بودند ایجاد شد و این نشان دهنده اهمیت اعتقادات دینی نزد ملت ایران است.

 وی افزود: انقلاب در جمهوری اسلامی ماهیت دینی و فرهنگی داشته و اسلام در آن نقش تعیین کننده دارد.

حجت الاسلام موسوی استکبار جهانی، دشمنی های غرب و غرور و خود بزرگ بینی را مهم ترین موانع پیش روی انقلاب توصیف و عنوان کرد: غرور داشتن در مسیر تحقق آرمان های انقلاب به معنای حرکت به عقب است.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز ابراز داشت: امام خمینی(ره) به عنوان رهبر و بنیانگذار انقلاب اسلامی هم پیش از پیروزی انقلاب و هم پس از آن، نهضت‌های آزادی بخش و اسلام خواه را مورد حمایت خود قرار می‌داد که جلوه بارز آن در نهضت مسلمانان فلسطین و قیام آن ها علیه رژیم صهیونیستی متجلی است.

وی تصریح کرد: پشتیبانی از جنبش های رهایی بخش به شکل عام به ویژه جنبش های اسلامی معاصر از اهداف و رویکردهای بنیادین انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان این که ساده زیستی و اخلاص امام خمینی(ره) سبب گرایش مردم به او شد، اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل تدبیر خالصانه امام خمینی(ره) و فداکاری های ملت ایران بود.

 وی با اشاره به تلاش برای عقب نگه داشتن ملت ایران و ایجاد مانع بر سر راه آن ها ابرازداشت: مستکبران راضی نمی شوند مگر آن که ما دین و راه و روش خود را تغییر دهیم.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز در پایان رهبری رهبر معظم انقلاب را حکیمانه و مدبرانه توصیف و عنوان کرد: توکل بر خدا در میان ملت ایران نهادینه شده و انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در حال استمرار است./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات