۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۴۷۱۸۹
از سوی دفتر امام جمعه تبریز؛

مجلس بزرگداشت شهید مدافع حرم در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مجلس بزرگداشت شهید مدافع حرم «حاج عباس عبداللهی» پنجشنبه از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سپاه عاشورا در تبریز برگزار می‌شود.
شهيد حاج عباس عبداللهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مجلس بزرگداشت شهید مدافع حرم «حاج عباس عبداللهی» پنجشنبه 30 بهمن مطابق با 29 ذی الحجه از ساعت 10 الی 12 صبح از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سپاه عاشورا برگزار خواهد شد.

 

این مراسم در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم، علما و روحانیت معظم، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، برگزار می‌شود.

 


بنابر این گزارش، شهید حاج عباس عبداللهی پنج شنبه ٢٣ بهمن ٩٣، در درگیری با تروریست ها و تکفیری ها در منطقه «کفر نساج» واقع در شمال غرب درعا (استان جنوبی سوریه)، به فیض شهادت نائل شد.

 

 

وی بازنشسته سپاه، اهل مرند و ساکن تبریز، مداح اهل بیت(ع) و قهرمان ورزش های رزمی از جمله جودو، رشته سه گانه، چتربازی و همچنین تیراندازی بود.

 

 

شهید حاج عباس عبداللهی قهرمان ورزش های رزمی ارتش های جهان بود که سال ها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان 8 سال دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور بود.

 

 

وی چنان با شهدا عجین بود که در سخنرانی هایش می گفت؛ من با شهدا راه می روم غذا میخورم و میخوابم و این آسایشی که برای من شهیدان بوجود آورده اند هرگز نخواهم گذاشت پرچم یا مهدی ادرکنی ،آن ناله های رزمندگان در نمازهای شب و هنگام شب عملیات زمین بماند.

 

 

حاج عباس عبدالهی همواره در سخنرانی هایش می گفت: «جسمم را به خاک و روحم را به خدا و راهم را به آیندگان می سپارم.» صفایی داشت وصف ناپذیر. پای ثابت اردوهای راهیان نور دانشجویی بود؛ با دانشجویان انس میگرفت و با آنها از شهدا و مرامشان می گفت.

 

 

وی جزء بهترین تک تیراندازهای ایران بود و شاید هم بهترین آنها. او همواره سخت ترین راه را انتخاب می کرد چه آن زمان که فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان(عج) لشکر عاشورا بود و چه حالا که بعد از بازنشستگی نشستن را بر خود حرام کرد و راه سوریه در پیش گرفت.

 

 

حاج عباس عبدالهی، از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که بعد از پایان هشت سال جنگ تحمیلی، عرصه جهاد را تعطیل نکرد و در مناطق مختلف عملیاتی کشور در حال تامین امنیت برای مردم کشورش بود. کسانی که با این شهید در ارتباط بودند به خوبی می دانستند که برای حاج عباس تفاوتی نمی کند که برای خدمت به انقلاب و مردم در شمالغرب ایران مبارزه کند و یا در شمالغرب استان درعا در سوریه.

 

گفتنی است، پیکر پاک این شهید به کشور بازنگشته است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات