۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۴۷۲۰۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

عملکرد خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار اوقاف قابل تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: خبرگزاری رسا در استان در انعکاس خبرهای اوقاف، کارهای خیر و حوزه های علمیه فعال است و عملکرد آن قابل تقدیر است.
حجت‌الاسلام مصائبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی با قدردانی از برگزار کنندگان این نمایشگاه، اظهار کرد: خبرگزاری های رسا یکی از رسانه های فعال در انعکاس اخبار دینی به ویژه اوقاف، حوزه های علمیه و کارهای خیر است.

 

وی با اشاره به ارتباط مستمر و مؤثر خبرگزاری رسا با اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: عملکرد سرپرستی خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار اوقاف قابل تقدیر است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد: با رفع مشکلات سخت افزاری خبرگزاری رسا در استان روز به روز شاهد توسعه فعالیت خبری این خبرگزاری در راستای ترویج دین باشیم.

 

حجت الاسلام مصائبی افزود: یکی از ازدلایل افزایش موقوفات جدید استان  به 120 فقره در سالجاری ارتباط تنگاتنگ با رسانه هاست.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به قدرت رسانه ها در فرهنگ سازی، تصریح کرد: اگر روزی فقط حوزه های علمیه و مساجد ابزاری برای تبلیغ بودند امروزه رسانه ها می توانند با بهره گیری از فضای مجازی و سایبری پیام خود را به دنیا مخابره کنند.

 

وی گفت: رسانه ها برای مقابله با هجمه های فرهنگی و همچنین نفوذ بیشتر نیازمند حمایت مالی هستند که اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی سعی دارد هر ساله با برگزاری همایش وقف و رسانه در راستای ثبت موقوفه برای پشتیبانی مالی از رسانه ها گام بردارد.

 

حجت الاسلام مصائبی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش ملی آیت الله میرزا ابراهیم خویی خبر داد و گفت: این همایش ملی در راستای معرفی شخصیت این شهید مشروطه و واقف بزرگ استان برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: همایش ملی آیت الله میرزا ابراهیم خویی با حضور نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور 14 اسفندماه در خوی برگزار می شود./936/پ202/ب 

ارسال نظرات