۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۴۷۲۱۳

نرم‌افزار سلسله مباحث دین پژوهی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نرم‌افزار سلسله مباحث دین پژوهی نرم افزار کاملا متن باز و به زبان فارسی می باشد و در تمامی سیستم عامل های معروف دنیا قابل اجراست و کار با آن ساده و کاربرپسند می باشد که با همکاری معاونت پژوهشی حوزه علمیه عرضه می شود.
نرم‌افزار سلسله مباحث دين پژوهي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از موسسه دین پژوهان کشور، این نرم افزار کاملا متن باز و به زبان فارسی می باشد و در تمامی سیستم عامل های معروف دنیا قابل اجراست و کار با آن ساده و کاربرپسند می باشد که با همکاری معاونت پژوهشی حوزه علمیه عرضه می شود.



این نرم افزار در قالب فایلهای ویدئویی شامل سلسله نشست های علمی دین پژوهان در سال 1392 و با موضوع عاشورا پژوهی و با سخنرانی اساتیدی همچون محمد جواد صاحبی، مهدی مهریزی، محمد هادی یونسی غروی، سید حسن اسلامی، محسن الویری، سید منذر حکیم، علی اکبر علیخانی، یدالله مقدسی و رمضان محمدی برگزار شد.

 

از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به دسترسی داشتن به متن کامل این سخنرانی و همچنین دسترسی به فایل صوتی برنامه اشاره نمود.

 

 

فهرست موضوعات این نرم افزار به شرح زیر است:

 

نهضت حسینی جلوه گاه مکارم اخلاقی، هاشمیان در نهضت حسینی، آسیب های اخلاقی پژوهشهای عاشورایی، اهداف قیام امام حسین علیه السلام، پژوهش درباره شهادت و رحلت سه معصوم(امام مجتبی، امام رضا(ع) و نبی اکرم (ص))، بررسی اعلام الهدایه ـ سیره پیشوایان، کارکردهای تاریخی زیارتنامه های عاشورایی با تأکید بر زیارت اربعین، نقش بانوان در نهضت حسینی علیه السلام، بیداری اسلامی، فرصتها، چالشها و آسیب ها از منظر سید جمال الدین حسینی اسد آبادی، نقد و بررسی روایات نبوی قبل از بعثت پیامبر اکرم (ص)، سیاست و حکمت در حکومت اللهی/978/د102/ف

 

ارسال نظرات