۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۴۷۲۹۲
جمعه برگزار می شود؛

برگزاری مرحله استانی مسابقات علمی طلاب حوزه علمیه مازندران

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری مرحله استانی مسابقات علمی طلاب مدارس علمیه استان خبر داد.
مدير روابط عمومي حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام جواد قنبری، مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری مرحله استانی مسابقات علمی طلاب مدارس علمیه استان خبر داد.

 

وی با بیان این که این آزمون علمی همزمان با سراسر کشور جمعه، اول اسفند در مازندران برگزار خواهد شد، افزود: حوزه برگزاری این امتحان علمی مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد است.

 

مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه مازندران با بیان این که این مسابقات علمی مدارس علمیه در چهار مقطع برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در مقطع یک طلاب برگزیده و معرفی شده پایه های سوم، چهارم و پنجم تحصیلی، مقطع دوم طلاب برگزیده و معرفی شده پایه ششم تحصیلی، مقطع سوم طلاب برگزیده و معرفی شده پایه هشتم تصیلی و مقطع چهارم نیز طلاب برگزیده و معرفی شده پایه دهم تحصیلی می توانند شرکت کنند.

 

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که مرحله نخست این دوره از مسابقات علمی به صورت مدرسه ای برگزار شد، تصریح کرد: در این مرحله که به صورت استانی و متمرکز برگزار خواهد شد، حدود 25 نفر از طلاب مدارس علمیه استان شرکت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به این که در مرحله مدرسه ای بیش از صد از نفر از طلاب مدارس علمیه مازندران در این آزمون علمی شرکت کردند، افزود: قبول شدگان مرحله متمرکز استانی نیز پس از کسب امتیازهای لازم در مرحله کشوری این مسابقات علمی شرکت خواهند کرد.

 

مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه مازندران در با بیان این که این مسابقات فرصت مناسبی برای تقویت بنیه علمی طلاب حوزه علمیه است، تصریح کرد: این دوره از مسابقات برای نخستین بار در سی مدیریت استانی کشور برگزار شده است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات