۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۴۷۳۰۹
استاندار لرستان:

حرکت در مسیر آرمان های شهدا تکلیفی ساقط نشدنی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان با بیان این که نقش روحانیت در حفاظت از اصالت نظام، آرمان‌های انقلاب و دفاع از ولایت فقیه بر کسی پوشیده نیست، گفت: باید حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا را تکلیفی بدانیم که هیچ‌گاه بر کسی ساقط نمی‌شود.
هوشنگ بازوند ، استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، صبح امروز، در کنگره فخر نور که با حضور رییس قوه قضائیه در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: تاریخ استان لرستان سراسر افتخار از یاد و نام شهیدانی همچون سیدفخرالدین و سیدنورالدین رحیمی است.

وی با بیان این که هدف از برگزاری این همایش‌ها و اجتماعات معنوی، تکوین و تجلیل از مقام شامخ شهدا است، تأکید کرد: نباید از این گونه اقدامات جلوگیری کنیم.

بازوند انتقال ارزش‌های شامخ شهدا به نسل جوان جامعه را مسأله ای ضروری دانست و افزود: آحاد مردم جامعه و مسؤولان نباید اجازه دهیم یاد شهدا فراموش شود.

استاندار لرستان با بیان این که شهدا در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه به درستی عمل کرده و در عرصه‌های گوناگون یار و یاور رهبری بوده‌اند، اظهار داشت: ما باید این گونه شخصیت‌ها را به درستی به نسل جوان و نسل پرسشگر معرفی کنیم.

وی در ادامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از دیگر اهداف برگزاری این همایش ها بیان کرد و عنوان داشت: برگزاری کنگره شهیدان رحیمی یادآوری پیام شهدا است.

استاندار لرستان با بیان این که نقش روحانیت در حفاظت از اصالت نظام، آرمان‌های انقلاب و دفاع از ولایت فقیه بر کسی پوشیده نیست، تأکید کرد: باید حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا را تکلیفی بدانیم که هیچ‌گاه بر کسی ساقط نمی‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: روحانیان در عرصه‌های گوناگون اقدامات بزرگی انجام داده و همواره یار و یاور رهبری بوده‌اند.

بازوند با اشاره به این که استان شهیدپرور لرستان شش هزار و 350 شهید دلاور را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: هر کدام از این افراد صاحب نشان دلاوری، دین خود را به این انقلاب ادا کرده‌اند.

وی با اشاره به این که لرستان شهیدانی همچون آیت‌الله العظمی بروجردی، آیت‌الله کمالوند و شهیدانی همچون سیدنورالدین و فخرالدین رحیمی را تقدیم این انقلاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب از سید رحیمی به عنوان سیدی از لرستان و مبارز یاد کرده است./9451/پ202/ب2

ارسال نظرات