۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۴۷۳۱۱
آیت الله صادقی:

شجاعت شهیدان رحیمی در ادامه مسیر حق ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صادقی با بیان این که شهیدان رحیمی در شجاعت حرف اول را می‌زدند، ابرازداشت: شهدای روحانی استان لرستان به ویژه شهیدان رحیمی از هیچ چیز واهمه نداشتند.
يادواره شهداي روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت‌الله عباسعلی صادقی، رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، در مراسم کنگره فخر نور که با حضور مسؤولان کشوری در خرم‌آباد برگزار شد، با بیان ویزگی های بارز شهدا گفت: شهدا در حسن و تقوا سرآمد بوده‌اند.

وی با بیان این که شهدا در نزد خدای متعال از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، افزود: شهدای روحانی از جمله شهدایی هستند که در شجاعت، تقوا، کرامت و جهاد الگو بوده‌اند.

آیت‌الله صادقی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای لرستان عنوان داشت: شهیدان فخرالدین و نورالدین رحیمی از علمای طبقه اول استان لرستان بودند.

وی در ادامه با بیان این که شهیدان رحیمی در شجاعت حرف اول را می‌زدند، ابرازداشت: شهدای روحانی استان لرستان به ویژه شهیدان رحیمی از هیچ چیز واهمه نداشتند.

رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد یادآور شد: شهدای رحیمی از هیچ مأمور ساواکی ترسی نداشته‌ و هر بار که به زندان می‌رفتند و آزاد می‌شدند، به مبارزه خویش ادامه می‌دادند.

وی با بیان این که شهیدان رحیمی به درجه عالی مجاهدت نیز رسیده بودند، عنوان داشت: شهیدان رحیمی در شهامت نیز الگویی برای جامعه بودند.

گفتنی است، کنگره فخر نور با حضور آیت‌الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه و جمعی از هیأت همراه در مصلای الغدیر خرم‌آباد در حال برگزاری است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات