۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۴۷۳۳۰

نماینده بعثه رهبری‌ با آیت الله آل راضی دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله هادی آل راضی از علمای برجسته عراق و استاد حوزه علمیه نجف اشرف دیدار و گفت وگو کرد.
ديدار نماينده بعثه‌ با آيت الله آل راضي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله هادی آل راضی از علمای برجسته عراق و از اساتید حوزه علمیه نجف دیدار و گفت وگو کرد.


این دیدار صمیمی که با حضور حجت الاسلام احسانی، کارشناس مسؤول بعثه رهبری در نجف اشرف همراه بود، آیت الله آل راضی به تبیین وضعیت حوزه‌های علمیه کشور عراق و فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیان مدارس علمیه شهرهای مختلف این کشور پرداخت.



همچنین حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی به ارایه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق پرداخت و اظهار داشت: جلسات مداحان و روحانیان کاروان‌های ایرانی عتبات عالیات هم در شهر نجف و هم در کربلا به صورت منظم برگزار می شود.



وی با بیان این‌که نظم و انضباط، بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی در جلسات و برنامه‌های فرهنگی بعثه رهبری در اولویت قرار دارد، افزود: در این جلسات بایدها و نبایدهای تبلیغ معارف اسلامی، آداب زیارت، احکام شرعی و مسائل مربوط به اماکن متبرکه کشور عراق تشریح می شود./840/د102/ف

ارسال نظرات