۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۴۷۳۹۹
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه مطرح کرد؛

وجود آرامش در خانه از مهم‎ترین عوامل موفقیت طلاب در تحصیل و تبلیغ

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه رسالت این مرکز را پشتیبانی از طلاب و کم کردن دغدغه های آنان دانست و اظهار داشت: موفقیت یک طلبه در عرصه تبلیغ و تحصیل نیازمند، وجود آرامش نسبی در خانه و خانواده است.
حجت‌الاسلام سيدحسن رباني، مدير مرکز خدمات حوزه‌هاي علميه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حسن ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه، عصر امروز، در دیدار با اساتید و مدیران مدارس علمیه استان و روحانیان شاغل در ادارات خوزستان بیان داشت: تعلیم و آموزش طلاب صدقه جاریه ای است که جبهه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در برهه کنونی در منطقه حرف نخست را می زند، گفت: کشورهای بسیاری در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند تا قدرت ایران را خدشه دار کنند اما خداوند آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به توطئه های دشمنان در کشورهای سوریه، لبنان و عراق تصریح کرد: نصرت و یاری خدا در این کشورها با مسلمانان بود پیروزی ها در آن یکی پس از دیگری برای مسلمانان حاصل شد.

حجت الاسلام ربانی با بیان این که در برهه کنونی قدرت غرب خدشه دار شده است، گفت: یکی از تلاش های دشمن برای شکست جمهوری اسلامی ایران مسأله فرهنگ است.

وی روحانیان را افسران جبهه جنگ نرم برشمرد و افزود: تربیت روحانی فاضل و آگاه به شرایط زمان از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه در ادامه گفت: یک طلبه سربازی در جبهه فرهنگی در تقابل با تهاجم وسیع دشمن است.

حجت الاسلام ربانی تربیت طلبه را از ضروری ترین فعالیت ها جهت مقابله با دشمن دانست و افز.د: تعداد مبلغ دین در کشور ایران در مقایسه با دیگر کشورها بسیار پایین است.

وی رسالت مرکز خدمات حوزه های علمیه را پشتیبانی از طلاب و کم کردن دغدغه های آنان دانست و اظهار داشت: حمایت خانواده و فرزندان طلاب نیز از وظایف این مرکز است.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه در ادامه گفت: موفقیت یک طلبه در عرصه تبلیغ و تحصیل نیازمند، وجود آرامش نسبی در خانه و خانواده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن فرزندان ممتاز طلاب اظهار داشت: در سال تحصیلی 91-90 دوازده هزار نفر، در سال 91-92 پانزده هزار نفر و در سال 93-92 بیست و پنج هزار نفر از فرزندان طلاب تقدیر شدند.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با تأکید بر اهمیت بهره گیری از خانواده های طلاب در جهت ترویج فرهنگ قرآنی تصریح کرد: ریشه کار روحانیت ارتباط با مردم است./9464/پ202/ب2

ارسال نظرات