۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۲۴۷۴۳۱
حجت الاسلام شهاب مرادی:

بصیرت و ولایت مداری شرط مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شهاب مرادی بر ضرورت ثابت قدم بودن در راه حق تأکید کرد و گفت: امروز حضور در عملیات های جنگ نرم نیاز به پا در رکاب بودن و بصیرت دارد.
حجت الاسلام شهاب مرادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام شهاب مرادی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امروز در کنگره شهدای دانشجوی گیلان در مسجد باقر العلوم دانشگاه گیلان با بیان این که سیره شهدا روشی مبتنی بر نور و کاملا روشن است، گفت: حرکت در مسیر زندگی شهدا رویکرد ما را به درستی تنظیم می کند.

 

وی با بیان این که اگر نگاه انسان به زندگی درست باشد همه چیز درست می شود، افزود: روش منفی این است که انسان اسیر تکنو لوژی، پول و کتاب و دفتر شود و هر چه اسارت آور باشد انسان را از پریدن و رها شدن وا می دارد.

 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به سخنی از امام سجاد(ع) که فرمودند جمیع شهدا به مقام عباس غبطه می خوردند، گفت: شهدا همه چیز زندگی شان سر جایش هست و به هیچ وجه ادعا ندارند و شخصیت نمایشی ندارند.

 

حجت الاسلام مردای با بیان این که زندگی دنیا آخرت ما را می سازد، تصریح کرد: هر طور در دنیا زندگی کنیم آخرت ما رقم می خورد و نحوه زندگی ما نوع زندگی آخرت ما را تعیین می کند.

 

وی با تاکید بر برگزاری پرشور جلسات شهدا تصریح کرد: با ابراز علاقه به اهل بیت(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) از تربیت صحیح پدر و مادر خود را نشان دهید و واکنش تشویقی نسبت به کسانی که عشق به اهل بیت دارند از خود نشان دهید.

 

وی با بیان این که نیت محصول یقین است، گفت: نوع نگاه شهدا به زندگی را بشناسید، شهدا زندگی نمایشی ندارند و جهت گیری درست داشته اند و امیر المؤمنان(ع) برای اثبات دین و حمایت از رسول خدا همواره وارد میدان می شد و این نیت است که به عمل ارزش می دهد.

 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: همواره محبت اهل بیت(ع) را با خود به همراه داشته باشید، رزمندگان ما با جان و دل اهل بیت را دوست داشتند.

 

حجت الاسلام مرادی با اشاره به این که در زندگی شهدا به دنبال فیگور و ظاهر آن نباشید، فیگور به درد کسی نمی خورد، افزود: به قاسم سیلمانی نگاه کنید که چگونه در راه حق گام بر می دارد و برای رضایت رهبر تلاش می کند.

 

وی بر ضرورت ثابت قدم بودن در راه حق تأکید کرد و گفت: امروز حضور در عملیات های جنگ نرم نیاز به پا در رکاب بودن و بصیرت دارد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات