۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۴۷۴۳۲
فرمانده سپاه گیلان:

شهدا همواره در مسیر حق ثابت قدم بودند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به این که شهدا همواره در مسیر حق ثابت قدم بودند، افزود: شهدا در همه خصایص انسانی به اوج رسیده بودند و مسیر کمال را طی کرده بودند.
فرمانده سپاه قدس گيلان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در کنگره شهدای دانشجوی استان با اشاره به این که شهدا همواره در مسیر حق ثابت قدم بودند، افزود: شهدا در همه خصایص انسانی به اوج رسیده بودند و مسیر کمال را طی کرده بودند.

 

وی با اشاره به شهید املاکی اظهار داشت: گذشت و ایثار شهید املاکی او را به انسانی متفاوت تبدیل کرد، شهید املاکی می دانست اگر ماسک خود را برای یک لحظه بردارد عامل سیانور دشمن باعث شهادتش می شود، اما با این حال و با علم به این موضوع ماسک خود را به رزمنده دیگر داد و این کار تنها از مکتب اسلام بر می آید که چنین انسان هایی را تربیت کند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر این که ولایت مداری و انجام به تکلیف مهم ترین ویژگی شهدا است گفت: شهدا در وصیت نامه های خود همواره سفارش می کنند که پشتیبان ولایت فقیه باشید.

 

وی با اشاره به این که فرزندان این آب و خاک برای دفاع از میهن اسلامی و دوام و بقای انقلاب جان شیرین خود را در طلب اخلاص گذاشتند، گفت: امروز همه ما در برابر شهدا و خانواده های آنها رسالت سنگینی بر عهده داریم.

 

فرمانده سپاه گیلان با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت. 

 

محمدی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

وی با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

محمدی با تاکید بر این که شهدا با همه وجود وارد عرصه شدند و همه هستی خود را در راه خدمت به اسلام فدا کردند، خاطرنشان کرد: تنها جایی که قواعد هندسه به هم خورد در زندگی شهدا بود و زندگی شهدا بسیار اثر گذار تر از آن بود و این امر در شهید فهمیده نمود می یابد همان طور که علی اکبر این اثر گذاری را در کربلا دارد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: شهدا در دفاع از ارزش های اسلامی تا انتها رفتند، شهدا مسیر اخلاص را طی کردند، شهدا همواره توکل بر خدا داشتند./1318/پ202/ب1
 

ارسال نظرات