۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۴۷۴۴۰
مشاورعالی فرمانده سپاه قدس:

اقتدار نظامی و علمی ایران اسلامی موجب هراس استکبار است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به این که اقتدار نظامی و علمی ایران اسلامی عامل هراس استکبار جهانی است، گفت: عزت و عظمت امروز نظام اسلامی به برکت خون های پاک شهدا است.
مشاور سپاه قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار احمد کریم پور، مشاورعالی فرمانده سپاه قدس، امشب در یادواره شهدای والامقام پایگاه مقاومت بسیج طفلان مسلم(ع) آمل با بیان این که شهدا با ایثار و مجاهدت خود به شهادت رسیده و کاری حسینی کردند، گفت: آن هایی که امروز در حول محور ولایت گام برمی دارند به دنبال کار زینبی هستند.

 

وی با اشاره به این که در فتنه سال 88 شاهد بودیم کسانی که به امام نزدیک بودند مردود شدند، افزود: رهبری می فرماید انقلاب و اسلام به بسیجیان احتیاج داشته که نباید آن را ارزان بفروشیم.

 

کریم پور با بیان این که شهدا از مقام و جایگاه والایی برخوردار بوده و هرچه داریم به برکت و عنایت شهدا بوده و سفره عظیم انقلاب اسلامی به گوهر این بزرگواران است، تصریح کرد: دشمنان سرمایه گذاری بسیاری برای از بین بردن انقلاب داشته که باید قدر و گوهر انقلاب اسلامی خود را به خوبی بدانیم.

 

مشاورعالی فرمانده سپاه قدس، ادامه داد: حاصل خون های شهدا عزت و اقتدار برای انقلاب اسلامی بوده است که باید پیرو رهنمودهای رهبری باشیم که با بهره گیری از این مسیر نورانی تهدیدی کشور را تهدید نمی کند.

 

وی با بیان این که شیعه دارای دو بال قوی شهادت و مهدویت است، گفت: دشمنان تحریم های بسیاری بر علیه ما ایجاد کردند ولی نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

کریم پور با اشاره به این که 188 کشور در جنگ تحمیلی تجمیع شدند تا بر جمهوری اسلامی حمله کنند و هدف آن ها براندازی انقلاب بود، بیان داشت: امام راحل آن قدر به انقلاب و جنگ قداست داد که وقتی علما و مراجع بزرگ به جنگ آمدند می گفتند آمدیم تا در این میدان خودمان را بسازیم.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز شهدای ما دو کار کرده که ابتدا زمین را پاک و سپس به لیست دوستان خود نگاه می کنند که آیا دوستان آن ها هنوز هم در مسیر ولایت هستند که باید حواس خود را جمع کنیم تا خط نخوریم.

 

مشاورعالی فرمانده سپاه قدس با بیان این که گزینه نظامی غرب روی میز بوده ولی نمی توانند آن را عملیاتی کنند، گفت: امروز جمهوری اسلامی در برابر غرب ایستاده است و اگر حمله از سوی غرب باشد پایان آن از سوی آن ها نخواهد بود.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر غرب کشورهای عربی نیز به این رسیدند تنها ملتی که می تواند در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند تنها ایرانی ها هستند که این ها را به واسطه شهدا به دست آوردیم.

 

کریم پور با اشاره به این که داعش یک تروریستی با همه امکانات است، گفت: زمانی که دارند عملیاتی انجام می دهند فرماندهان آن ها عملیات را از طریق مانیتور بررسی کرده و همه امکانات فضایی آمریکا در اختیار آن ها است و پول دارترین شرایط جنگی را برای داعش آماده کردند، اما در آمرلی تفکر ایرانی آن ها را با شکست روبرو کرد.

 

مشاورعالی فرمانده سپاه قدس با بیان این که امروز در توان هسته ای به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کردیم، بیان داشت: ایران اسلامی در برابر قطب آمریکا ایستاده است که دنیا منتظر ارزانی داروها بوده که توانستیم با توان هسته ای دارو تولید کرده و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که ایران اسلامی به موشک های پیشرفته ای مجهز شده است، افزود: چهارده دپوی زیر زمینی را جمهوری اسلامی تاسیس کرده است که اگر یک موشک از هر کشوری وارد ایران شود این مراکز تمام نقاط حساس آن کشور را می زند و تنها کشوری هستیم که یک هواپیما از سوی دشمنان نمی تواند وارد کشور شود.

 

وی با اشاره به این که اقتدار نظامی و علمی ایران اسلامی عامل هراس استکبار جهانی است، گفت: دنیا به عشق شهدا زندگی می کند که این عظمت ها به برکت خون های پاک شهدا است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات