۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۴۷۵۰۹

اخبار کوتاه فرهنگی شهرستان نجف آباد

خبرگزاری رسا ـ تشکیل کارگاه‌های کاربردی برای تقویت سبک زندگی اسلامی، برگزاری جشن تکلیف در کنار قبور شهدا و اعزام مبلغان در دهه مبارک فجر عنوان‌های اخبار فرهنگی شهرستان نجف آباد است.
اخبار کوتاه فرهنگي جشن تکليف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری نجف آباد درباره تقویت سبک زندگی اسلامی گفت: تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی اسلامی و هجمه سنگین شبکه های ماهواره ای و دیگر رسانه های ارتباطی بیش از پیش اهمیت پرداختن به این امر را روشن می کند.

 

وی با اشاره به برگزاری سلسله جلسات زندگی به سبک بهشت افزود: برگزاری سلسله جلسات زندگی به سبک بهشت با استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه که در زمینه مسائل خانواده در سطح کشور صاحب نام هستند، از جمله اقدامات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری است که تاکنون پنج جلسه از این سلسله جلسات برگزار شده است و در آینده ای نزدیک نیز در خدمت اساتیدی چون حجت الاسلام دهنوی،دکتر بانکی و داودی نژاد خواهیم بود.

 

فردوسی برگزاری کارگاه های کاربردی در کنار این سلسله جلسات را از دیگر اقدامات در زمینه سبک زندگی اسلامی بیان داشت و افزود: تشکیل کارگاههای کاربردی به منظور آموزش عمیق تر مباحث مطرح شده از دو ماه قبل شروع شده و در این کارگاه ها علاقه مندان در فضایی تخصصی مباحث مختلف مرتبط با سبک زندگی ایرانی اسلامی را در دو مرکز پیش بینی شده آموزش می بینند.

 

وی در ادامه بیان کرد: نصب 100 تابلو اطلاع رسانی پیرامون فرهنگ شهروندی دیگر اقدام شاخص صورت گرفته در این زمینه برشمرد.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری نجف آباد در پایان گفت: تمامی این تلاش ها و اقدامات حتی اگر به نجات یک نفر از انحرافات اجتماعی منجر شود باز هم ارزشمند خواهد بود و با توجه به پتانسیل های بسیار خوب نجف آباد در زمینه مسائل فرهنگی و اعتقادی می توان به تاثیر پذیری بسیار خوب چنین کارهایی امیدوار بود.

 

جشن تکلیف دانش آموزان با حضور در گلستان شهدا

محمد حبیب الهی معاون تربیتی آموزش و پرورش نجف آباد گفت: در اقدامی جالب و در خور تقدیر تعدادی از دانش آموزان دختر مدرسه شهید بابک سرمدی نجف آباد در آستانه جشن تکلیف خود بر مزار شهید سرمدی حضور پیدا کردند.

 

وی در ادامه بیان داشت: این برنامه با حضور مادر شهید و بیان خاطراتی از فرزندش شهیدش همراه بود که باعث بروز احساسات دانش آموزان در زمان خاطره گویی مادر شهید شد.

 

اعزام مبلغان به مدارس و مراکز فرهنگی در دهه فجر

حجت الاسلام ابرهیم جعفری رییس اداره تبلیغات شهرستان نجف آباد گفت: به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال 6 نفر مبلّغ و مبلّغه به مدارس و مراکز فرهنگی نجف آباد اعزام شدند.

 

 

مبلغان اعزامی در باره ی دستاورد های انقلاب اسلامی و لزوم پاسداری از آن دستاورد ها و تلاش در راستای سازندگی و حفظ نظام اسلامی و هوشیاری در مقابل نقشه های دشمن، برای مردم و دانش آموزان سخنرانی کردند./1306/د101/ی

ارسال نظرات