۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۴۷۵۱۷
معاون قضایی قوه قضاییه:

کاهش قیمت نفت از توطئه های دشمنان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به تحریم ها و شرایط اقتصادی ملت ایران، گفت: کاهش قیمت نفت از توطئه های دشمنان انقلاب است.
تحريم

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام پنجعلی حصاری، معاون قضایی قوه قضاییه، ظهرامروز، در جلسه شورای اداری کوهدشت با اشاره به  فضای سلطه ای که پیش از انقلاب در کشور حاکم بود، بیان داشت: امام خمینی(ره) با اتکا به پشتیبانی مردم نظام ستم شاهی را سرنگون و به پیروی آن ارزش ها را نیز تغییر داد.

وی با بیان این که خدمت به مردم عبادت است، تأکید کرد: مسؤولان باید بدانند که خدمت کردن و احترام به مردم افتخار و عبادت است.

حجت الاسلام حصاری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم مردم را از نظام راضی نگاه داریم تا نزد خداوند و مردم روسیاه نشویم.

وی با بیان این که انرژی هسته ای حق همه ملت ها است و سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است، افزود: دشمنان نظام در این راستا ما را مورد فشار قرار می دهند.

معاون قضایی قوه قضاییه یادآور شد: برخی کشورهای عربی نفت را به قیمت یک سوم می فروشند و خود را متحمل ضرر می کنند تا ایران را در تنگنا قرار دهند.

این مقام مسؤول با اشاره به تحریم ها و شرایط اقتصادی ملت ایران، گفت: کاهش قیمت نفت از توطئه های دشمنان انقلاب است.

وی با اشاره به حضور مردم در عرصه های گوناگون بیان داشت: امروز پس از گذشت 36 سال از عمر پربرکت انقلاب ملت ایران با وجود شرایط نا مناسب اقتصادی در صحنه های انقلاب حضوری پر شور تر از گذشته دارند.

حجت الاسلام حصاری با تأکید بر توجه مسؤولان به شرایط زندگی مردم خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرستانی و منطقه ای باید افزون بر برنامه های کشوری، برنامه ریزی هایی داشته باشند تا مردم را در ادامه زندگی کمک کنند.

وی با اشاره به این که استان لرستان ظرفیت خوبی در زمینه گیاهان دارویی دارد، گفت: تلاش کنید در این راستا به مردم آموزش داده شود که چگونه از این راه درآمد داشته باشند./9451/پ202/ب2

ارسال نظرات