۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۴۷۵۴۲
مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق خبر داد:

پرواز زائران ایرانی از امروز به بغداد منتقل شد

خبرگزاری رسا ـ قاسمی گفت: مسؤولان فرودگاه نجف اشرف به علت ترمیم باند و برخی تعمیرات، از پذیرش هواپیماهای غول پیکر خودداری می کنند به همین دلیل از امروز بخشی از پروازهای ورودی به نجف، به فرودگاه بغداد منتقل خواهد شد.
مصطفي قاسمي، مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، مصطفی قاسمی، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق اعلام کرد: به علت ترمیم باند و برخی تعمیرات در فرودگاه نجف، از امروز بخشی از پروازهای ورودی به نجف، به فرودگاه بغداد منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: این وضعیت مقطعی بوده و به گفته مسؤولان فرودگاه تا دو ماه این مشکل برطرف خواهد شد، البته ممکن است کمتر از این مدت نیز فرودگاه آماده فرود هواپیماهای غول پیکر باشد.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق افزود: روزانه به طور میانگین 17 کاروان از فرودگاه نجف ورودی داشتیم که ممکن است پس از این مسأله به هفته ای دو پرواز و هر پرواز 2 تا 3 کاروان ورودی داشته باشیم.

وی یادآور شد: البته این دو پرواز برای ورود به فرودگاه نجف نیز هنوز قطعی نیست و باید منتظر تصمیمات آینده مسؤولان فرودگاه نجف باشیم که به زودی این موضوع نیز مشخص خواهد شد./840/د102/ی

ارسال نظرات