۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۴۷۵۵۲
دبیرکل حزب مؤتلفه:

اصولگرایان با دوری از وحدت فرش قرمز برای رقبا پهن می کنند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به این که اصولگرایان هیچ راهی جز ائتلاف پیش رو ندارند، گفت: اصولگرایان اگر ذره‌ای تردید در ایجاد وحدت داشته باشند فرش قرمز را پیش روی تمام رقبا می‌اندازند.
مؤوتلفه اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ظهر امروز در مراسم اختتامیه همایش ملی جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد به بیان خطرات باز تولید فتنه پرداخت و گفت: آمریکایی‌ها از زنده کردن فتنه ناامید نیستند و آن اصلاح‌طلبانی که خود را پیرو رهبری می‌دانند باید فتنه گران 88 را خط قرمز خود دانسته و آن را اعلام کنند.

 

 

وی با طرح این پرسش که چرا اصلاح‌طلبان اقدامات سران فتنه را به طور رسمی محکوم نمی‌کنند، بیان داشت: آیا اصلاح‌طلبان فراموش کردند که بهایی‌ها و منافقین از فتنه 88 استفاده کرده و شال سبز به گردن انداخته و در حمایت از فتنه‌گران عربده سر می‌دادند و این درست نبوده و سکوت در این شرایط جایز نیست.

 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بروحدت اصولگرایان افزود: اصولگرایان اگر ذره‌ای تردید در ایجاد وحدت داشته باشند فرش قرمز را پیش روی تمام رقبا می‌اندازند.

 

وی با بیان این که وحدت اصولگرایان لازمه پیشرفت انقلاب است، تصریح کرد: در جهت تقویت اصولگرایان شرایط ما نسبت به قبل از انتخابات ریاست جمهوری بسیار بهتر شده است و از طرفی مقوله وحدت اصولگرایان تنها مخصوص دوره انتخابات نباید باشد بلکه مقوله وحدت اصولگرایان یک ضرورت برای همیشه انقلاب است.

 

 دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به این که اصولگرایان هیچ راهی جز ائتلاف پیش راهشان نیست، خاطرنشان کرد: سواد در پایبندی به اصول، شناخت آسیب‌های قبلی و رفع آنها، پایبندی به صداقت و حفظ حرمت،‌ پرهیز از خودشیفتگی و همچنین انطباق کامل جریان اصولگرایی با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای از ضروریات پیش روی اصولگرایان است.

 

وی تصریح کرد: برخی اصلاح‌طلبان برای انتخابات سعی می‌کنند از اهرم‌های در دست دولت استفاده کنند که دولت نباید به هیچ حزب، جناح و گروهی اجازه استفاده از اهرم‌های دولتی را برای مقاصد افراد دهد.

 

حبیبی در ادامه به ماجرای فتنه 88 اشاره کرد وخاطر نشان کرد:در واقع فتنه‌گران 88 به دنبال کلاهی از نمد اصلاح‌طلبی بوده و هستند.

 

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری نیز با تاکید بر حفظ وحدت اصولگرایان گفت: اختلاف سلیقه احزاب و گروه‌ها طبیعی است اما برای حفظ وحدت باید این اختلاف سلیقه کنار گذاشته شود و همگی در راستای وحدت تلاش کنند.

 

 وی با بیان این که ما با اصلاح‌طلبی مخالف نیستیم اما با کلمه اصلاح که ریشه اصول را بزند مخالفیم و اوج این موضوع در فتنه 88 مشاهده شد، تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب دینی است که مشروعیت آن براساس ولایت شکل گرفته و این مشروعیت باید حفظ شود.

 

وی اظهار کرد: تجربه انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و بحث حزب‌الله و حماس نشان می‌دهد انقلاب ما انقلابی نیست که احزاب را در قدرت نگه دارد بلکه انقلاب ما یک فرآیند است./934/پ202/ب5

ارسال نظرات