۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۴۷۵۵۳
از بین طلاب سطح یک؛

مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی دانش پژوه می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از بین طلاب سطح یک خواهر و برادر در مقطع کارشناسی دانش پژوه می پذیرد.
مؤسسه امام خميني رحمةالله عليه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نظارت سازمان سنجش و آموزش کشور برای تحصیل در مقطع کارشناسی از بین طلاب سطح یک خواهر و برادر دانش پژوه می پذیرد.
 
علاقه مندان می توانند در دو دوره حضوری ویژه برادران و دوره نیمه حضوری ویژه برادران و خواهران برای شرکت در آزمون سال تحصیلی 95-94 نام‌نویسی کنند.
 
قابل ذکر است این مؤسسه در رشته های تحصیلی معارف اسلامی، اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه شناسی، روان شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی و علوم قرآنی دانش پژوه می پذیرد.
 
گفتنی است واجدین شرایط می توانند تا دهم اسفند امسال با مراجعه به نشانی اینترنتی paziresh.iki.ac.ir برای شرکت در آزمون نام‌نویسی و 28 فروردین‌ماه 94 نیز با در دست داشتن کارت ورود به جلسه به محل آزمون مراجعه کنند.
 
متقاضیان دوره های حضوری می توانند قم یا یکی از واحدهای آموزشی مؤسسه در شهرستان‌های اصفهان، تهران، زنجان و آران و بیدگل را برای تحصیل انتخاب کنند.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی paziresh.iki.ac.ir و یا با شماره های  32113618 و 32113628 مدیریت پذیرش قم تماس بگیرند./1322/پ203/ی
ارسال نظرات