۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۴۷۵۹۲
از سوی دفتر تبلیغات خراسان رضوی؛

دومین دوره کارگاهی فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دومین دوره کارگاه های فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سوی مرکز آموزشی شیخ بهایی(ره) برگزار خواهد شد.
دومین دوره کارگاهی فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، نام نویسی در دومین دوره کارگاه های فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همت مرکز آموزشی شیخ بهایی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه طلاب، دانشجویان و دانش پژوهان خواهر و برادر آغاز شده و تا پنجم اسنفدماه 93 ادامه خواهد یافت.

 
از جمله امتیازات این کارگاه ها می توان به «بهره‌مندی از اساتید مطرح کشوری»، «ارایه گواهینامه پایان دوره»، «اولویت جذب در حلقه‌های علمی تبلیغی مرکز» و «محتوا و سرفصل علمی پیشرو و روزآمد» اشاره کرد.
 
در مبحث «تبلیغ و تربیت اسلامی» به موضوع های «سبک زندگی و اخلاق حرفه‌ای روحانیت»، «اصول و روش‌های تربیت دینی در خانواده» و «اصول و روش‌های بیان احکام اسلامی» و در مبحث «فرهنگ و تاریخ» به موضوع های «کارآفرینی فرهنگی»، «فرهنگ مصرف و جامعۀ مصرفی» و «تغییرات جمعیتی و تحولات جامعه» پرداخته خواهد شد.
 
همچنین در مبحث درسی «ادب و هنر» موضوعات «نویسندگی خلاق»، «موبایل و تبلیغ دینی نوین» و «فلسفه و سینما (از منظر نظریۀ فیلم)» و نیز در مبحث درسی «ارتباطات بین‌الملل» به سرفصل های «جریان شناسی تفکر تکفیری در جهان غرب»، «اسلام در رسانه‌های انگلیسی زبان» و «جهانی شدن و چند فرهنگی» پرداخته می شود.
 
بر اساس این گزارش، زمان برگزاری این کارگاه ها صبح پنج‌شنبه هفتم اسفند، عصر چهارشنبه 13 اسفند و صبح پنج‌شنبه 14 اسفند است و طلاب می بایست در بازه زمانی 25 بهمن تا 5 اسفند93 برای شرکت در این کارگاه ها در شبکه معالم به نشانی maalem.ir جهت نام نویسی مراجعه کنند.
 

لازم به ذکر است محل برگزاری این کارگاه ها دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به نشانی چهارراه خسروی، خیابان شهید رجایی، طبقه اول است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن32233802 و 32218104 تماس بگیرند./930/د101/ب5

ارسال نظرات