۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۴۷۶۵۶
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

اپوزیسیون دولت نیستیم، مقلد رهبری هستیم/ فتنه خط قرمز اصولگرایان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین تقوی تاکید کرد: اپوزیسیون دولت نیستیم بلکه مقلد رهبر معظم انقلاب هستیم و ایشان تأکید دارند که باید از دولت پشتیبانی شود و ما نیز در این مسیر گام بر می داریم.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و رییس شورای همگرایی اصولگرایان کشور، در نخستین نشست این شورا که بعد از ظهر امروز در سالن شهید مطهری دانشگاه نفت اهواز برگزار شد، در دعوت از همه احزاب برای اتحاد گفت: یکپارچگی راه اثر گذاری در قدرت است.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست ها دعوت به برادری و وفاق و کنار گذاشتن اختلافاتی است که سبب تفرقه و فتنه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اظهارداشت: یک اصولگرا هرگز از شکست رقیب خود خرسند نمی شود و ما به دنبال همگرایی و اتحاد هستیم.

کار اصول‎گرایان انتخاباتی نیست

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به این که کار اصولگرایان انتخاباتی نیست، ابرازداشت: انتخابات ساز و کار دیگری دارد و ما بر همگرایی و نه بر انتخابات تأکید داریم.

وی افزود: فعالیت های اصول‎گرایان فراجناحی و فراحزبی بوده و در این مسیر مخالف کسی نیستیم و دست همه گروه ها را می فشاریم.

اپوزیسیون دولت نیستیم، مقلد رهبری هستیم

وی گفت: اپوزیسیون دولت نیستیم بلکه مقلد رهبر معظم انقلاب هستیم و ایشان تأکید دارند که باید از دولت پشتیبانی شود و ما نیز در این مسیر گام بر می داریم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اظهارداشت: اصول‎گرایی به معنای نادیده گرفتن خطاها نیست و در صورتی که خطایی از اصولگرایی سر بزند با آن برخورد خواهیم کرد.

فتنه خط قرمز اصولگرایان است

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این که حرکت اصول‎گرایان به دنبال تحقق وحدت کلمه است، اظهارداشت: خط قرمز ما فتنه بوده و ما اعتقاد داریم که فتنه گران نمی توانند میراث دار نظامی باشند که بر پایه خون شهدا تأسیس شده است.

وی با اشاره به نقش تخریبی فتنه اظهارداشت: کسی که در فتنه ردپایی داشته باشد حق ندارد مسؤولیتی در نظام داشته باشد.

به زودی اسنادی از برخی عوامل پشت صحنه فتنه منتشر خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین تقوی بیان داشت: کشتار 34 نفر، به آتش کشیدن مساجد، سوزاندن خیمه های حسینی و تظاهر به روزه خواری شعار انتخاباتی نیست بلکه فتنه و فتنه گری است.

وی گفت: به زودی اسنادی از مشارکت افرادی که در پشت صحنه این فتنه ها بودند منتشر می شود تا مردم آنها را بشناسند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به نقش آمریکا در بحران آفرینی منطقه اظهارداشت: اصول‎گرایان آمریکا را دشمن شماره یک ملت می دانند و در برابر لبخند آمریکا فریب نخواهند خورد.

وی افزود: آمریکا شیطان اکبر است و ما فریب دستان چدنی که با دستکش مخملی به سوی ما کشیده شده را نخواهیم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به نقش آمریکا در ایجاد بحران در منطقه ابرازداشت: ملت ایران به خوبی دشمنان خود را می شناسند.

داعش ابزاری صهیونیستی با لعابی اسلامی است

رییس شورای همگرایی اصولگرایان کشور ابرازداشت: داعش تولید شده رژیم صهیونیستی با لعاب اسلامی است و حشی گری این گروه این موضوع را به اثبات می رساند.

وی افزود: هیچ مسلمانی نمی تواند کودکان را در خیابان ها بدون هیچ دل رحمی بکشد و سپس ندای الله اکبر سر بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی گفت: گروه های تکفیری از سوی انگلیس خبیث، آمریکای جنایتکار و دولت های وهابی پشتیبانی می شوند.

وی در پایان مردم سالاری دینی را شیوه ای اسلامی توصیف و عنوان کرد: نظام اسلامی دموکراسی غربی را قبول ندارد و مردم سالاری دینی مقابل دموکراسی غربی است./9452/پ202/ج

ارسال نظرات