۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۲۴۷۶۹۲
مدیر حوزه علمیه بابل:

انقلاب اسلامی مانع حذف باورهای دینی از جامعه شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بابل به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زمانی که شرق و غرب در صدد حذف باورهای دینی و حضور در عرصه جامعه بودند، با معرفی مدلی جدید از حضور دین در اداره یک جامعه، اسلام را وسیله نجات بشریت معرفی کرد.
مدير حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عبدالعلی پور اکبر، مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل شب گذشته در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد مجاهد انقلاب و پدر شهید مرحوم چنگیز رحیمی در حسینیه شهید مطهری بابل با بیان این که ما هر چه داریم از مجاهدت و جانفشاهی شهدا و خانواده آنان است، تصریح کرد: آنچه که انقلاب ما را در مسیر خود حفظ کرده، حضور و جانفشانی مجاهدانی است که خالصانه زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب در مسیر ولایت کرده اند.

 

وی افزود: مرحوم رحیمی به عنوان یک بسیجی از ابتدای انقلاب در مسیر خط ولایت حضور یافت و با آنکه در این مسیر فرزند خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرد و همچنان در سنگر انقلاب به عنوان یک بسیجی و در سنگر نمازجمعه خدمت کرد.

 

امام جمعه سابق فارسان با بیان ویژگی های مجاهدان از نگاه اسلام تصریح کرد: بر اساس وعده های الهی جایگاه انسان هایی که مجاهدانه قدم بر می دارند، رضوان الهی است.

 

وی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زمانی که شرق و غرب در صدد حذف باورهای دینی و حضور در عرصه جامعه بودند، با معرفی مدلی جدید از حضور دین در اداره یک جامعه، اسلام را وسیله  نجات بشریت معرفی کرد.

 

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که رشد چشمگیر انقلاب در عرصه های علمی موجب تحیر دنیا شده است، افزود: امروز به اندازه ای از رشد علمی رسیده ایم که امروز در رتبه چهاردهم تولید علم به خصوص در حوزه های نوین رسیدیم.

 

وی با تاکید بر این که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد انگیزه و باور جوانان و بالا بردن اعتماد به نفس آنان است، اذعان کرد: امام راحل با آموختن شعار ما می توانیم موجب به ثمر نشستن اراده ها و افکار بلندی شد که نمونه برجسته آن فرستادن ماهواره های متعدد بومی به فضا است.

 

مدیر حوزه علمیه بابل دستاوردهای بزرگ ایران را موجب غرور و افتخار هر ایرانی دانست و گفت: ایران در زمانی با موشک بومی ماهواره بومی را به فضا فرستاد که آمریکا در فرستادن ماهواره فضایی خود ناموفق بود.

 

وی ادامه داد: ایران امروز رتبه نخست پزشکی خاورمیانه و دارای حاذق ترین پزشکان است در صورتی که در زمان دفاع مقدس حتی از تهیه نخ بخیه هم عاجز بودیم.

 

حجت الاسلام پوراکبر به خیانت شاهان پهلوی به کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز جریانی به راه افتاده است که در صدد تطهیر سلطنت پهلوی و وارونه جلوه دادن تاریخ به خصوص برای رضاخان قلدر است.

 

وی افزود: یکی از خیانت های بزرگ رضاشاه در هدیه دادن کوه بزرگ آرارات به عنوان یکی از ذخیره گاه های استراتژیک آب به دولت ترکیه و شخص آتاتورک بود در صورتی که رزمندگان ما در دفاع مقدس برای حتی یک وجب از خاک کشور جان خود را نثار کردند و این به برکت فرهنگی بود که انقلاب اسلامی به این جوانان آموخت./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات